مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

به گزارش سفر به هند، از مهمترین مکانهایی که در بازدید از رومن فروم در تور ایتالیا می توانید ببینید می توان معبد Antoninus Pius، معبد Castor و Pollux، معبد Saturn، طاق Septimius Severus، ساختمان Curia، معبد Vesta، خانه الهه ها و طاق Titus را نام برد. Curia، محل ملاقات سنای روم، یکی از حفظ شده ترین ساختمان های رومن فروم است. این سازه وقتی در قرن هفتم به یک کلیسا تبدیل شد، از آسیب های بیشتر در امان ماند. این ساختمان ساده و بدون تزئینات (هم در داخل و هم در بیرون) می توانسته 300 سناتور را در خود جای دهد.

مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

در مدت 1400 سال فعال بودن (قرن هشتم قبل از میلاد تا 600 سال بعد از میلاد)، رومن فروم، ساختمان ها و بناهای متعددی را به خود دیده است. این بناها را می توان به سه دسته تقسیم بندی کرد: سازه های باستانی که می توان آن ها را به صورت خرابه یا ساختمان های بازسازی شده دید، سازه هایی که به طور کامل نابود شده اند یا برای مدت مشخصی وجود داشته اند و کلیساهایی که در زمان مسیحیت ساخته شده اند. بسیاری از بناهای تاریخی رومن فروم در حقیقت در دوره پادشاهی (753 قبل از میلاد تا 509 قبل از میلاد) و دوره جمهوری (509 قبل از میلاد تا 27 بعد از میلاد) ساخته شده اند؛ اگر چه که بیشتر این سازه ها یا نابود شده اند یا برای چندین بار بازسازی شدند. خرابه هایی که امروز باقی مانده اند و می توانید آن ها را در مدت تور ایتالیا ببینید، مربوط به سال های 27 تا 476 بعد از میلاد هستند.

برای رفتن به رومن فروم می توانید از مترو رم استفاده کنید. خط آبی مترو را سوار شده و در ایستگاه Colosseo پیاده شوید. یک راه بهتر برای رسیدن به ورودی میدان، استفاده از تعداد زیادی خطوط اتوبوس عمومی است که در ایستگاه Piazza Venezia ایستگاه دارند. یکی از ساده ترین راه ها برای دیدن جاذبه های گردشگری رم در مدت تور ایتالیا استفاده از اتوبوس های بپر بالا، بپر پایین توریستی است که در میدان رومی نیز توقف دارند.

منبع مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1193

به "مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: رومن فروم رم (ایتالیا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید