مردم 13 فروردین ماه هم در خانه بمانند

به گزارش سفر به هند، استاندار گیلان از مردم خواست 13 فروردین ماه (روز طبیعت) را نیز همچون روز های گذشته برای مهار کرونا در خانه بمانند.

مردم 13 فروردین ماه هم در خانه بمانند

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه های قدیمی کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگار از ، ارسلان زارع، استاندار گیلان در گفت و گوی زنده تلویزیونی تیتر امشب شبکه خبر با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت، از تمامی هموطنان و هم استانی ها خواست همچنان در منزل بمانند و مناسبت 13 فروردین ماه را نیز در خانه گرامی بدارند.

او از استقبال مردم در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا اطلاع داد و اظهار امیدواری کرد: در روز های آینده نیز این همراهی ها ادامه داشته باشد.

استاندار گیلان گفت: همان طور که پیش بینی می شد این طرح با اقبال مردم همراه بود و در 3 روز در کشور و نیز گیلان به خوبی اجرایی شد؛ به گونه ای که شاهد کاهش تردد مسافران و خودرو ها به عنوان یکی از اهداف اولیه این طرح بودیم.

زارع گفت: در این سه روز، به طور میانگین بیش از 85 درصد کاهش ورودی به استان گیلان داشتیم که آمار امروز در استان به 88 درصد رسید.

او کم شدن مصرف سوخت را شاخص دیگری از کاهش تردد ها در گیلان اعلام و اظهار داشت: در این مدت افزون بر 50 درصد در مقایسه با مدت مشابه قبل مصرف سوخت کاهش داشته است.

استاندار گیلان با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم و اصناف توضیح داد: از افزون بر 110 هزار واحد صنفی در سراسر استان، 476 واحد متخلف شناسایی و ناگزیر، پلمب شدند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 158

به "مردم 13 فروردین ماه هم در خانه بمانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم 13 فروردین ماه هم در خانه بمانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید