لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 4 روش آسان

به گزارش سفر به هند، در حقیقت اپراتورها قابلیت تمدید اتوماتیک بسته اینترنت را برای کسانی قرار داده اند که می خواهند هیچ نگرانی بابت همراه داشتن اینترنت نداشته باشند؛ بعد از خرید بسته اینترنتی، پیامکی مبنی بر فعالسازی بسته اینترنتی و تمدید اتوماتیک آن به شما ارسال خواهد شد. این قابلیت در حقیقت از شارژ حساب کاربری سیم کارت شما می کاهد تا بار دیگر، آخرین بسته اینترنتی را که خریداری نموده اید، برای شما تمدید کند. اما تعداد کمتری معتقدند که این موضوع باعث می گردد تا کاربر همواره خیالش از داشتن اینترنت راحت تر باشد! از این رو در این مطلب لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل را برایتان توضیح خواهیم داد.

لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 4 روش آسان

لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل

روش اول: کد دستوری

اپراتور ایرانسل برای خلاصی از مشکل بوجود آمده برای کاربران خود کد دستوری #9*555*5* را معرفی نمود.کاربران باید در نظر داشته باشند که می توانند براحتی به وسیله شماره های مذکور نتیجه لغو اتوماتیک بسته اینترنت خود را به وسیله پیامک دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که با شماره گیری کد دستوری ایرانسل ، تمامی بسته هایی که در لحظه روی خط شما فعال هستند به نمایش در خواهد آمد. برای لغو تمدید اتوماتیک بسته های ایرانسل، می توانید هر بسته را که می خواهید دیگر به صورت اتوماتیک تمدید نگردد را انتخاب و به سادگی تمدید اتوماتیک آن را حذف نمایید.

روش دوم: استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

کاربران ایرانسل باید در نظر داشته باشند که در صورتی عدم دسترسی به کد مربوطه می توانند به وسیله اپلیکیشن مای ایرانسل اقدام کنند.به اینگونه که بعد از وارد شدن در اپلیکیشن مربوطه و ورود به به حساب و بعلاوه انتخاب فیلد بالای صفحه خرید، بسته افزایشی را مشاهده کنند. بعد از آن می توانید براحتی بسته های اینترنتی موردنظر را انتخاب نموده و اقدام به لغو آن نمایید.

روش سوم: جلوگیری از تمدید اعتبار بسته اینترنت ایرانسل به وسیله تماس با پشتیبانی

برای قطع تمدید اتوماتیک ایرانسل، می توانید به وسیله تماس با پشتیبانی هم اقدام کنید. برای اینکار،با 700 از خطوط ایرانسل و 09377000000 از سایر خطوط تماس بگیرید.

روش چهارم: قطع اینترنت اتوماتیک ایرانسل با شارژ نکردن خط

آخرین راه برای حذف تمدید اتوماتیک ایرانسل، شارژ نکردن اعتبار خود به مقدار احتیاج است. زیرا برای تمدید بسته اینترنتی، از شارژ شما کم می گردد. حالا که هزینه این تمدید را نداشته باشید، تمدید بسته لغو می گردد. به همین راحتی!

سخن آخر

به یاری این چهار روش می توانید به راحتی قابلیت تمدید اتوماتیک اینترنت ایرانسل را لغو و غیرفعال کنید. اگر روش دیگری برای لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل وجود دارد که در این مقاله ذکر ننموده ایم، حتما در پایین همین مطلب، با ما به اشتراک بگذارید.

شما می توانید برای مشکل آهنگ پیشواز هم، به مطلب لغو آهنگ پیشواز ایرانسل به روش های مختلف مراجعه کنید.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1094

به "لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 4 روش آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو تمدید اتوماتیک بسته اینترنت ایرانسل به 4 روش آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید