فرهنگ و اداب و رسوم مردم کانادا

به گزارش سفر به هند، کمیسیون سلطنتی توسعه ملی در هنر , ادبیات , و علوم یک گزارش منتشر کرد (آنچه به عنوان گزارش مسی شناخته شد) هشداری بود مبنی بر اینکه فرهنگ کانادا نامرئی شده است , تقریبا ً غیرقابل تشخیص از تجاوز آمریکا توسط فیلم , رادیو و دوره ای. از آن پس , دولت اظهار داشت که رسانه های جمعی کانادا برای تشویق کتب , برنامه های تلویزیونی , مجلات و دیگر محصولات فرهنگی محلی مورد نیاز خواهند بود. در اغلب موارد , این سیاست کاملا ً پیروز بوده است , هر چند که پیروزیت عمدتا ً نتیجه تلاش های فردی - فدرال بوده است.

فرهنگ و اداب و رسوم مردم کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور سفر به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

توتم از قبایل مختلف بومی بریتیش کلمبیا , کانادا , در پارک استنلی , ونکوور.

در وسیع ترین مفهوم , فرهنگ کانادا ترکیبی از تاثیرات انگلیسی , فرانسوی و آمریکایی است که همه آن ها با هم ترکیب و گاهی در هر جنبه از زندگی فرهنگی , از فیلم سازی و نوشتن به آشپزی و بازی در ورزش رقابت می کنند. مردم دیگر نیز عناصر متمایزی را به این ترکیب اضافه کرده اند: برای مثال , جمعیت خارجی بزرگ کانادا در رستوران های با شکوه و متنوع (به ویژه جنوب آسیا) که در خیابان"تورنتو"قرار گرفته است , دیده می شود. طی چند سال پس از انتشار گزارش مسی , کانادا چند فرهنگی را به عنوان سیاست رسمی ملی برگزید و دولت فدرال اکنون از گروه های مختلف قومی و کمک به افراد در مشارکت کامل در جامعه کانادا حمایت می کند.

از اواسط قرن نوزدهم , رشد مالی کانادایی ها را با ابزارهای بیشتر برای تمرین و لذت بردن از هنر فراهم کرده است. اغلب دولت های استانی نوعی کمک مالی برای هنر و سازمان های فرهنگی در داخل مرزه ای خود فراهم می کنند و بسکمک از آن ها شوراهای مشاوره ای و مالی برای هنر دارند. در سطح ملی , شورای هنرهای کانادا در اتاوا تاسیس شد. این پول توسط یک وقف , یک کمک بلاعوض سالانه از دولت فدرال , کمک های بلاعوض , و ماترک تامین می شود. جوایز ادبی عمومی , جوایز ادبی برتر کانادا است ; به کتاب ها - یکی در فرانسه و یکی به انگلیسی - در مقوله های تخیلی , غیرداستانی , شعر , درام , ادبیات کودک (متن) و ترجمه اعطا می شود.

انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 126

به "فرهنگ و اداب و رسوم مردم کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهنگ و اداب و رسوم مردم کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید