فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در دانشگاه شیراز تمدید شد

به گزارش سفر به هند، فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) در سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شیراز تمدید شد.

فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در دانشگاه شیراز تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در مقطع کارشناسی ارشد بر اساس آیین نامه استعداد درخشان (ممتازین) در سال تحصیلی 1401-1400 دانشگاه شیراز تا 15 اسفند ماه تمدید شد.

دانشگاه شیراز از میان دانشجویان ممتاز و استعداد درخشان مقطع کارشناسی دانشگاه های دولتی به غیر از آن هایی که در زیر قید شده است، پس از آنالیز سوابق آموزشی- پژوهشی و انجام مصاحبه علمی، برای سال تحصیلی 1401-1400 تعدادی دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد پذیرش می نماید.

دانشجویان موسسات آموزش عالی دولتی، دانشگاه پیغام نور، آزاد اسلامی، فرهنگیان، غیر دولتی- غیر انتفاعی، علمی- کاربردی و فنی -حرفه ای، پردیس های خودگردان و آموزش های الکترونیک سایر دانشگاه ها مجاز به شرکت در این فراخوان نیستند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته که پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی، به لحاظ میانگین جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته هم روردی خود باشند، می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

دانشجویان دوره کارشناسی پیوسته صرفا دانشگاه شیراز، پس از 6 نیمسال تحصیلی با گذراندن حداقل سه چهارم واحد های درسی به لحاظ میانگین کل بین جزو بیست و پنج درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود قرار می گیرند، نیز می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

بدیهی است پذیرش نهایی این دانشجویان مشروط به عدم تکمیل ظرفیت توسط پانزده درصد اول است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 857

به "فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در دانشگاه شیراز تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان پذیرش دانشجوی ممتاز در دانشگاه شیراز تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید