خبرنگاران نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است

به گزارش سفر به هند، زاهدان- خبرنگاران- رییس کمیسیون بهداشت و درمان و نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق فرمایشات امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی انفجار نور بوده و امروز خرسندیم بگوییم جمهوری اسلامی ایران در اوج قدرت ایستاده و مستقل ترین کشور در جهان است.

خبرنگاران نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است

دکتر حسینعلی شهریاری روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) شکل گرفت و مشارکت تمام اقشار، اقوام و مذاهب انقلابی شکوهمند را به وجود آورد که بزرگترین اتفاق قرن است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز فشار زیادی آورده و افرادی معتقد بودند اگر مذاکره نکنیم جنگ رخ می دهد اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب با بصیرت فرمودند نه جنگی رخ می دهد و نه مذاکره ای انجام می گردد.

ریییس کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه اگر ما پشت سر رهبر معظم انقلاب باشیم قطعا به کشور آسیبی نخواهد رسید گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمینه هسته ای، نانو و توانمندی های دفاع یک ابر قدرت است و در بسیاری از زمینه های علمی نیز جز هفت کشور نخست جهان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سیستان و بلوچستان سه دانشگاه علوم پزشکی مستقل داریم که در استان های دیگر این تعداد دانشگاه قابل مشاهده نیست اعلام کرد: شهر زاهدان به عنوان شهر دانشگاهی مطرح است.

شهریاری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بیشتر از تمام مسوولان به فکر مردم و محرومیت های سیستان و بلوچستان است گفت: تا به امروز یک میلیارد و 100 میلیون دلار برای زیرساخت ها از صندوق توسعه ملی پرداخت شده که این نشان از دقت و توجه ایشان به این استان است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 815

به "خبرنگاران نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نماینده مجلس: جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید