فان خال آماده برای انتقام گرفتن از آرژانتین: کارهای ناتمام داریم

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران - لوئی فان خال، سرمربی تیم هلند، گفت که هلند به خاطر حذف در جام جهانی 2014 به وسیله آلبی سلسته، در پی انتقام گرفتن از این تیم خواهد بود.

فان خال آماده برای انتقام گرفتن از آرژانتین: کارهای ناتمام داریم

به گزارش خبرنگاران، در جام دنیای 2014 به میزبانی برزیل، آرژانتین در مرحله نیمه نهایی هلند را در ضربات پنالتی شکست داد و به فینال رسید و در آنجا مغلوب آلمان شد.

فان خال در این باره گفت: مسی بازیکنی است که می تواند یک نفره نتیجه یک بازی را تغییر بدهد. ما در نیمه نهایی جام دنیای 2014 مقابل آرژانتین بازی کردیم، او اصلا توپ را لمس نکرد و ما در ضربات پنالتی شکست خوردیم. حالا آمده ایم که انتقام بگیریم.

سرمربی سابق بارسلونا در ادامه فاش کرد که میخواهد پس از انتها جام دنیای 2022 بازنشسته گردد. او اضافه نمود: در واقع بازنشسته می شوم اما هرگز نباید گفت هرگز.

هلند 19 بازی بدون شکست را پشت سر گذاشته و فان خال معتقد است که تیم او می تواند مسیر رسیدن به قهرمانی دنیا را طی کند. او تاکید نمود: من گفتم ما می توانیم قهرمان شویم، نگفتم ما قهرمان خواهیم شد. اما اگر در نهایت قهرمان نشدیم نمی توانیم بگوییم که شکست خوردیم.

هلند در مرحله یک هشتم نهایی آمریکا را شکست داد و حالا اگر می خواهد به نیمه نهایی برسد باید روز آدینه تیم پرقدرت آرژانتین را از میان بردارد.

منبع: فرارو
انتشار: 16 آذر 1401 بروزرسانی: 16 آذر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1526

به "فان خال آماده برای انتقام گرفتن از آرژانتین: کارهای ناتمام داریم" امتیاز دهید

1 کاربر به "فان خال آماده برای انتقام گرفتن از آرژانتین: کارهای ناتمام داریم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فان خال آماده برای انتقام گرفتن از آرژانتین: کارهای ناتمام داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید