عملیات احیا به چاپ پنجم رسید

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران ، چاپ پنجم کتاب عملیات احیا؛ روایتی از صعود یک مجموعه دانش بنیان به قله دانش و صنعت نوشته محمد حکم آبادی از سوی انتشارات راه یار منتشر و روانه بازار نشر شد.

عملیات احیا به چاپ پنجم رسید

شرکت ماشین های الکتریکی جمکو از صنایعی است که در سال 1369 در شهرستان جوین با هدف عدم وابستگی صنایع داخلی به کشورهای خارجی در زمینه فراوری انواع ماشین های الکتریکی تأسیس و راه اندازی شد، ولی در ادامه به علت بعضی بی توجهی ها، با مسائل زیادی روبرو شد و در آستانه تعطیلی قرار داشت. اما امروز، این شرکت پیروز به طراحی و فراوری الکتروموتورها و ژنراتورهای بزرگ صنعتی با استانداردهای دنیای شده و در بعضی از محصولات نیز جزو چهار-پنج شرکت فراورینماینده در دنیا است.

در بخشی از این کتاب می خوانیم:

خبرِ گردوخاک کارکنان جمکو به مسئولین شهر رسید. یکی از نماینده های مجلس که نمی خواهم اسمش را بگویم، آمد کارخانه. هرکدام از بچه ها چیزی گفتند؛ یکی از هزینه های بیمارستان همسرش گفت که برایش وام گرفته و دیگری از قسط های سررسیده شده اش. یکی از بچه ها روی صندلی ایستاد و صدای خسته و خش دارش را بلند کرد: واللّه، واللّه، واللّه؛ دیشب تا صبح بچه م از درد دندون ناله می کرد. پول ندارم برم دندونش رو بکشم. شرمندۀ زن و بچه م شدم.

یک نفر با صدای آرام ترگفت: می فهمین چهار ماه پشت سرهم حقوق نگرفتن یعنی چی؟ دیگه بقال محل هم بهم جنسِ نسیه نمی ده؛ می گه اول حسابت رو صاف کن.

درددل ها و صحبت ها تمام شد. همه ساکت ماندند. آقای نماینده همان طور که دانه های تسبیح را رد می کرد، ایستاد و گفت: پیامبر و ائمۀ معصومین(ع) خیلی به روزه داری سفارش کردن. توی این موقعیت روزه بگیرین. ثواب هم داره.

چاپ پنجم کتاب 232 صفحه ای عملیات احیا که تحقیق و تدوین آن برعهده محمد حکم آبادی بوده است، در شمارگان 1000نسخه و قیمت 80 هزار تومان از سوی انتشارات راه یار عرضه شده است. علاقه مندان جهت تهیه این کتاب ، علاوه بر کتابفروشی ها می توانند به وسیله سایت یا صفحات مجازی ناشر به نشانی raheyarpub.ir اقدام نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 مرداد 1402 بروزرسانی: 18 مرداد 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1633

به "عملیات احیا به چاپ پنجم رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات احیا به چاپ پنجم رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید