شهردار تبریز: طرح احداث پمپ بنزین های تک سکو در شهر اجرا می گردد

به گزارش سفر به هند، خبرگزاری خبرنگاران-شهردار تبریز گفت: با توجه به تراکم و ازدحام در پمپ های بنزین و در راستای کاهش سفرهای درون شهری طرحی برای احداث پمپ بنزین های تک سکو یا دو نازله و یا دو پمپه آماده کردیم که در صورت آمادگی شهروندان می توانیم با همکاری شرکت های فرآورده نفتی اجرایی کنیم.

شهردار تبریز: طرح احداث پمپ بنزین های تک سکو در شهر اجرا می گردد

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ عباس رنجبر ظهر امروز در حاشیه جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: اگر پراکندگی پمپ های بنزین به وسیله اجرای طرح پمپ های تک سکو افزایش یابد، مردم زمان کمتری برای سوختگیری اختصاص می هند و در کنار آن احساس خطرحضور در مجموعه های بزرگ نفتی نزد شهروندان کاهش می یابد.

وی اضافه نمود: این طرح در تمام کشورهای جهان به خصوص اروپا در پارکینگ منازل و یا مجتمع های مسکونی در حال انجام است که خطر آن در حد موتورخانه ها و تانکرهای قدیمی نفت است که البته استانداردسازی می گردد.

شهردار تبریز تأکید کرد: از شهروندان عزیز دعوت می کنم اگر چنین فضایی در اختیار دارند، می توانند با یاری شهرداری اقدام به احداث پمپ بنزین تک سکو در محل زندگی و یا مجتمع های مسکونی بکنند.

وی یادآور شد: با احداث این پمپ های تک سکو، بار ترافیکی شهر کاهش یافته و در کنار سهولت سوختگیری برای شهروندان، ایجاد اشتغال نیز می گردد.

رنجبر در پاسخ به سوالی در رابطه با تغییر کاربری زمین ورزشی و احداث پمپ بنزین نیز گفت: هر نوع تغییر کاربری به وسیله شهرداری و طی فرایند ای خاص انجام و درمراجع ذیربط که در اینجا ماده پنج شورای عالی شهرسازی و معماری کشور است، تصویب می گردد و آنجا نیز با لحاظ اظهارنظر شرکت های فرآورده نفتی، از بابت استانداردسازی و برطرف خطر مجوز صادر می گردد.

وی اضافه نمود: در این مورد خاص نیز تمام زمین ورزشی تغییر نمی یابد و تنها بخشی از آن تغییر کاربری یافته است که در ماده پنج مطرح شده و قطعا استانداردهای لازم را دارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 اسفند 1400 بروزرسانی: 1 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1319

به "شهردار تبریز: طرح احداث پمپ بنزین های تک سکو در شهر اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهردار تبریز: طرح احداث پمپ بنزین های تک سکو در شهر اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید