ریزش سنگ بر اثر بارش در بعضی محورهای چهارمحال و بختیاری، محورها بازگشایی شد

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران/چهارمحال و بختیاری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به ریزش سنگ در بعضی از محورهای مواصلاتی استان در شهرستان های کوهرنگ، لردگان، کیار و اردل در منطقه میانکوه، گفت: ریزش برداری در این محورها انجام شد و اکنون تردد روان است.

ریزش سنگ بر اثر بارش در بعضی محورهای چهارمحال و بختیاری، محورها بازگشایی شد

حامد ایرج پور در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه قبل از شروع بارش ها راهداران در چهارمحال و بختیاری در آماده باش کامل هستند، اظهار کرد: 42 اکیپ راهداری با 450 نیرو و 302 دستگاه سبک و سنگین راهداری در حال خدمت رسانی به رانندگان و برف روبی در محورهای مواصلاتی استان هستند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه تمامی محورهای مواصلاتی در استان باز هستند، مطرح نمود: بعضی از محورهای کوهستانی و گردنه های صعب العبور به دلیل حفظ سلامت رانندگان مسدود شده است، راهداران در آن سمت گردنه مسیرهای منتهی به استان اصفهان و لرستان را باز نگه می دارند.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی فعلی بسیار فعال و طولانی است، گفت: این مسئله انرژِی زیادی را از راهداران می گیرد، راهداران به صورت 24 ساعته در محورها حضور دارند.

ایرج پور با اشاره به ریزش سنگ در بعضی از محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری در شهرستان های کوهرنگ، لردگان، کیار و اردل در منطقه میانکوه، شرح داد: ریزش برداری در این محورها انجام شد و اکنون تردد روان است، بعلاوه جاده های روستایی بخش لبد بازفت به طول 12 کیلومتر آسفالته و پنج کیلومتر خاکی که صبح امروز مسدود شده بود، بازگشایی شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه برای تردد در محورهای مواصلاتی برفگیر استفاده از زنجیر چرخ الزامی است، مطرح نمود: راهداران به خودروهای گرفتار در برف نیز امدادرسانی می نمایند.

وی در سرانجام یادآور شد: شن و نمک به میزان مورد احتیاج در راهدارخانه ها ذخیره شده است و مسئله ای از این بابت وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1294

به "ریزش سنگ بر اثر بارش در بعضی محورهای چهارمحال و بختیاری، محورها بازگشایی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "ریزش سنگ بر اثر بارش در بعضی محورهای چهارمحال و بختیاری، محورها بازگشایی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش سنگ بر اثر بارش در بعضی محورهای چهارمحال و بختیاری، محورها بازگشایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید