رویداد فلاحت احسان با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می گردد

به گزارش سفر به هند، مسئول قرارگاه جهادی توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از برگزاری رویداد فلاحت احسان 4 تا 6 اسفندماه، با حضور جمعی از گروه های جهادی تخصصی کشاورزی کشور اطلاع داد.

رویداد فلاحت احسان با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می گردد

مهدی بختیاری زاده، مسئول قرارگاه جهادی توسعه روستایی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: این قرارگاه میخواهد ، در راستای تشکیل شبکه ای مؤثر و افزایش آگاهی گروه های جهادی فعال در حوزه تخصصی کشاورزی، با برگزاری رویداد فلاحت احسان، برای گستره قابل توجهی از مخاطبان جهادیِ جوان، گامی مهم و تأثیرگذار بردارد.

وی اضافه کرد: ما اعتقاد داریم که مسائل کشور با همت و کار جهادی است که قابل حل است، لذا هدف گیری اصلی و روح حاکم بر این رویداد را تقویت این باور در بین گروه های جهادی و تشکیل حلقه های میانی در حوزه کشاورزی قرار داده ایم. تمرکز محوری این نشست ایجاد زمینه شناخت نسبت به مسائل روز حوزه کشاورزی در گروه های جهادی فعال در این حوزه است که ان شاءالله بتوانند پس از ارتباط گیری و هم افزایی توانایی انجام عملیات در منطقه ها هدف را کسب نمایند؛ در این میان نیز بنیاد احسان کوشش خود برای راهنمایی و حمایت در راستای فراهم سازی مقدمات و ملزومات لازم را یکی از مأموریت های خود می داند.

گفتنی است، رویداد فلاحت احسان برای نخستین بار و در بازه زمانی 4 لغایت 6 اسفندماه، با حضور مسئولین عالی حوزه کشاورزی، اساتید متخصص و جمعی از گروه های جهادی تخصصی کشاورزی کشور، در اردوگاه فرهنگی - آموزشی امام صادق (ع) دماوند (گیلاوند) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1379

به "رویداد فلاحت احسان با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رویداد فلاحت احسان با حضور جمعی از اساتید متخصص جهادی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید