رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک فناوری استان

به گزارش سفر به هند، 10 محصول دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی با حضور مسئولان دو مرکز رونمایی شد.

رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک فناوری استان

به گزارش خبرنگاران، دکتر حب نقی، رئیس دانشگاه ارومیه در حاشیه رونمایی از این محصولات گفت: ما دانشگاهیان را در دانشکده های مختلف تشویق می کنیم تا شرکت دانش بنیان تشکیل داده و دستاوردهای علمی خود را تجاری سازی نمایند.

وی اظهار کرد: سیاست های دانشگاه نیز به همین صورت است که ما دانشگاهیان را به سمت پژوهش هایی در جهت برطرف مسائل جامعه و ارتباط با صنعت سوق می دهیم.

دکتر نیکبخت، رئیس پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی نیز با اشاره به اینکه 91 شرکت دانش بنیان در این پارک فعالیت می نمایند، گفت: پارک های علم و فناوری ظرفیت خوبی برای فراوری فناوری، توسط فناوران هستند.

وی توضیح داد: ما در ابتدای راه از شرکت های دانش بنیان حمایت مادی هم می کنیم تا در آغاز کسب و کار خود و در ابتدای ورود به بازار دغدغه های خاص محیط های کسب و کار را نداشته باشند.

محصولات رونمایی شده شامل تجهیزات روشنایی خورشیدی، انواع پایه های رویشی و نهال درختان میوه با پایه های رویشی، مکمل غذاهای مخمری، پودر جلبک اسپرولینا، کیت جدید استخراج DNA، فروسنج مخروطی مزرعه ای اتوماتیک، شبیه ساز باران، مینی لایسیمترهای زهکش دار، سیلندرهای استاندارد نمونه برداری، طراحی و ساخت پهپاد، انواع مکمل خوراک و دام، کشت زعفران به شیوه ایروپنیک، سیستم تصفیه هوا، سیستم همیار پزشک جهت تشخیص تومورهای سرطانی و طراحی و ساخت دستگاه کمپوستر خانگی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 86

به "رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک فناوری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از محصولات دانش بنیان مشترک دانشگاه ارومیه و پارک فناوری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید