رنکینگ ژیمیناستیک ایران در بخش بزرگسالان آسیا هشتم جهانی است

به گزارش سفر به هند، داور و مربی بین المللی ژیمناستیک هنری با بیان اینکه رنکینگ ژیمیناستیک ایران در بخش بزرگسالان آسیا هشتم جهانی است گفت: هشت ورزشکار تیم ملی بزرگسالان ژیمیناستیک در اردوی تیم ملی در همدان آماده رکوردگیری برای مسابقات اسلوونی می شوند.

رنکینگ ژیمیناستیک ایران در بخش بزرگسالان آسیا هشتم جهانی است

با مجری مستقیم تور مالزی سنگاپور از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

سید حمیدرضا هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان گفت: هیئت ژیمناستیک استان همدان یک سری از تجهیزات فدراسیون جهانی ژیمناستیک را در اختیار دارد که همین موضوع سبب شده که شرایط بسیار خوبی برای میزبانی از اردوهای تیم ملی در این استان مهیا گردد.

هاشمی در حال حاضر به عنوان مربی و آنالیزور تیم ملی بزرگسالان جمهوری اسلامی ایران در محل اردوی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان در همدان حضور دارد.

وی اضافه نمود: این تجهیزات علاوه بر اینکه جدید است از استانداردهای جهانی نیز برخوردار است و در حال حاضر در فدراسیون جهانی از همین نوع تجهیزات استفاده می گردد.

این مربی تیم ملی ژیمناستیک بزرگسالان کشور بیان نمود: هدف اصلی ما مسابقات جاکارتا در اندونزی است که مردادماه سال آینده برگزار می گردد و برای نیل به نتیجه مطلوب سه دوره مسابقات آمادگی را پیش بینی کردیم که نخستین مرحله آن در 26 مهرماه در اسلوونی است که اردوی اول ما از 22 شهریور ماه در استان همدان آغاز شده است.

هاشمی بیان کرد: ورزشکاران ما از استان های مازندران، قزوین، کرمان و تهران هستند و قرار است برای مسابقات اسلوونی تیم ملی بزرگسالان ایران اعزام شوند که با آمادگی بالایی در مسابقات آسیایی شرکت نمایند.

وی گفت: در اردوهای استان همدان و پس از آن در استان لرستان ملی پوشان باید رکورد گیری نمایند و در طول این اردوها رکورد خود را بهبود بخشند که امیدواریم در مسابقات اسلوونی نتایج قابل قبولی را کسب نمایند.

مربی بین المللی ژیمناستیک هنری در خصوص شرایط و رنکینگ ایران و سایر کشورها در ورزش ژیمناستیک توضیح داد: سه سال است که در مسابقات جهانی به طور کامل شرکت نکرده ایم و در آسیا رنکینگ ما در قسمت بزرگسالان هشتم جهانی است.

هاشمی توضیح داد: در سال 2010 یعنی آخرین سالی که تیم ملی ما به طور کامل در مسابقات جهانی شرکت کرد، رنکینگ 39 ام را داشتیم و اکنون کشورهای روسیه، آمریکا، چین، ژاپن، فرانسه در موقعیت های برتر این رده بندی قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه اردوی بسیارخوبی در استان همدان برگزار شده است، گفت: رئیس هیئت ژیمناستیک استان همدان و همکارانشان میزبانی بسیار خوب و کاملی از تیم ملی داشتند و تمامی امکانات را برای هرچه بهتر برگزار شدن این اردو بکار گرفتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بزرگسالان ژیمناستیک کشور متشکل از 8 ورزشکار و 3 مربی به منظور کسب آمادگی لازم جهت حضور در مسابقات جهانی اسلوونی از 22 شهریورماه لغایت 8مهرماه به مدت 17روز در اردوی آمادگی به میزبانی هیئت ژیمناستیک استان همدان در حال برگزاری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 67

به "رنکینگ ژیمیناستیک ایران در بخش بزرگسالان آسیا هشتم جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنکینگ ژیمیناستیک ایران در بخش بزرگسالان آسیا هشتم جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید