برطرف مسائل جوانان از دغدغه های مهم دولت است

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران/آذربایجان غربی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مسائل جوانان در حوزه های اشتغال، ازدواج، مسکن و تحصیل گفت: برطرف مسائل جوانان از دغدغه های مهم دولت است.

برطرف مسائل جوانان از دغدغه های مهم دولت است

علی مصطفوی امروز 20 اردیبهشت در سی و چهارمین جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان، با اشاره به اقدامات دولت در برطرف مسائل جوانان اظهار کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته، متاسفانه هنوز به اهداف خود در این زمینه نرسیده ایم و ما تمام کوشش خود را برای حل مسائل ، مسائل و دغدغه های جوانان انجام می دهیم.

وی با اشاره به اهمیت و صندلی ستاد ساماندهی جوانان استان در تصمیم گیری های مدیریتی برای برطرف مسائل جوانان ادامه داد: استفاده از نظرات نمایندگان جوانان، بهره گیری از ظرفیت های سازمانهای مردم نهاد، دعوت از روانشناسان و جامعه شناسان در این جلسات می تواند در ارائه طرح ها و ایده ها در برطرف مسائل جوانان استان موثر باشد.

به گزارش خبرنگاران، رعایت فاصله گذاری های هوشمند اجتماعی در اجرای برنامه های اوقات فراغت و آموزشی برای جوانان ، ایجاد کتابخانه مجازی ، برگزاری کارگروه های تخصصی ، از جمله مصوبات این جلسه بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 346

به "برطرف مسائل جوانان از دغدغه های مهم دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برطرف مسائل جوانان از دغدغه های مهم دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید