رایزنی تلفنی لاوروف با وزیر خارجه آذربایجان درباره اوضاع قره باغ

به گزارش سفر به هند، وزیران خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان، نتایج نشست سران سه جانبه در مسکو و فرایند اجرای توافقات انجام شده درباره حل مسائل انسانی و از سر گیری ارتباطات حمل و نقلی و مالی در منطقه قره باغ را آنالیز کردند.

رایزنی تلفنی لاوروف با وزیر خارجه آذربایجان درباره اوضاع قره باغ

جهت دریافت خدمات ویلای مدرن کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز آدینه در جریان مکالمه ای با جیحون بایراموف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان، مسائل مربوط به شروع فرایند بازگشایی انسداد ارتباطات مالی و حمل و نقلی در منطقه قره باغ کوهستانی را مورد آنالیز قرار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

طبق اطلاعات وزارت خارجه روسیه، لاوروف و بایراموف در این گفت وگوی تلفنی، درباره نتایج نشست سران سه جانبه روسیه، جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تاریخ 11 ژانویه سال 2021 (22 دی ماه) در مسکو و اجرای توافقات بدست آمده بین سه کشور در بالاترین سطح، از جمله حل و فصل مسائل انسان محبت آمیز و فرایند اجرای اقدامات لازم برای بازگشایی انسداد ارتباطات حمل و نقلی و مالی در منطقه قره باغ، گفتگو کردند.

وزرای خارجه روسیه و آذربایجان همچنین بعضی مسائل مهم در روابط دو کشور و دستورکار همکاری های دوجانبه و بین المللی را مورد آنالیز قرار دادند.

در این رابطه، کاخ کرملین نیز اعلام نمود که ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه روز آدینه در نشست هفتگی خود با اعضای دائم شورای امنیت این کشور، نتیجه مذاکرات روز دوشنبه با الهام علی اف رئیس جمهوری آذربایجان و نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان را آنالیز کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 731

به "رایزنی تلفنی لاوروف با وزیر خارجه آذربایجان درباره اوضاع قره باغ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایزنی تلفنی لاوروف با وزیر خارجه آذربایجان درباره اوضاع قره باغ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید