دومین محموله یاری های دارویی و پزشکی انجمن پارسیان دهلی به ایران ارسال شد

به گزارش سفر به هند، دومین محموله یاری شامل اقلام دارویی و تجهیزات پزشکی از سوی انجمن پارسیان دهلی صبح امروز وارد ایران شد.

دومین محموله یاری های دارویی و پزشکی انجمن پارسیان دهلی به ایران ارسال شد

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، انجمن پارسیان دهلی (زرتشتیان هند) با همکاری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو، دومین محموله یاری های دارویی و تجهیزات پزشکی را تهیه و به ایران ارسال کردند که این محموله صبح امروز (چهارشنبه) با یک فروند هواپیمای متعلق به خطوط هوایی ماهان وارد ایران شد.

گفتنی است با این پرواز 137 نفر از اتباع ایرانی که در هند حضور داشتند و مایل به بازگشت به کشور بودند، به تهران برگشتند. این پرواز در حالی اجرا شده که کلیه پروازها اعم از داخلی و بین المللی به هندوستان قطع است.

بنابر اعلام سفارت جمهوری اسلامی ایران، محموله مذکور شامل اقلامی است که مورد احتیاج فوری نظام بهداشتی کشور در شرایط فعلی مبارزه با کرونا است.

هفته گذشته نیز یک محموله دیگر توسط انجمن مذکور و به وسیله سفارت جمهوری اسلامی ایران به ایران ارسال شد.

شایان ذکر است که گروه های مختلف ایرانیان اعم از مسلمان و زرتشتی در هندوستان با مدیریت سفارت جمهوری اسلامی ایران اقدام به تهیه و ارسال تدریجی اقلام دارویی و پزشکی به کشور می نمایند.

همچنین تعدادی از مسلمانان و حتی هندوها و برهمن های علاقه مند به جمهوری اسلامی ایران اقدام به مشارکت داوطلبانه در یاری به برادران و خواهران ایرانی به عنوان همبستگی در مبارزه با ویروس فراگیر کرونا نموده اند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران و سرکنسولگری های ایران در هند با همکاری دولت هند اقدام به بازگرداندن اتباع ایرانی گرفتار در اثر قطع پروازها کرد و با هماهنگی، پروازهای اضطراری برای آنها و انتقال محموله های دارویی و تجهیزات پزشکی از هند به ایران و بازگرداندن اتباع هندی از ایران را در دست انجام دارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 234

به "دومین محموله یاری های دارویی و پزشکی انجمن پارسیان دهلی به ایران ارسال شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین محموله یاری های دارویی و پزشکی انجمن پارسیان دهلی به ایران ارسال شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید