دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی بورسیه اعطا می کند

به گزارش سفر به هند، دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی محصل در این دانشگاه در مقاطع مختلف تحصیلی بورسیه اعطا می کند.

دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی بورسیه اعطا می کند

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی محصل در این دانشگاه بورسیه تحصیلی اعطا می کند.

مدت اعطای این بورسیه برای دانشجویان کارشناسی 8 ترم و برای دانشجویان کارشناسی ارشد 4 ترم درنظر گرفته شده است. این بورسیه به صورت سالانه اعطا می شود و شرایط دانشجویان برای اختصاص بورسیه تحصیلی سنجیده می شود.

دانشگاه بیرجند سه نوع بورسیه برای دانشجویان غیرایرانی درنظر گرفته است که شامل بورسیه استاد غلامحسین شکوهی، بورسیه الف و بورسیه ب می شود.

در بورسیه استاد شکوهی، دانشگاه موظف به پرداخت شهریه دانشگاه، هزینه اسکان در خوابگاه و تغذیه دانشجویان است و علاوه برآن مبلغی به نام کمک هزینه تحصیلی به صورت سالانه در اختیار دانشجویان غیرایرانی قرار می گیرد.

در بورسیه نوع الف، دانشجویان از پرداخت هزینه اسکان در خوابگاه، تغذیه و شهریه دانشگاه معاف می شوند و در بورسیه نوع ب دانشگاه خدمات دانشگاهی مانند خوابگاه و تغذیه را با تخفیف 50 درصدی در اختیار دانشجویان قرار می دهد. شهریه دانشجویی هم شامل تخفیف می شود.

در تصویر زیر شرایط اختصاصی اعطای بورسیه به دانشجویان غیرایرانی در دانشگاه بیرجند آمده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 تیر 1400 بروزرسانی: 28 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1068

به "دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی بورسیه اعطا می کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی بورسیه اعطا می کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه بیرجند به دانشجویان غیرایرانی بورسیه اعطا می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید