سفر و اقامت در ییلاق های شرق تهران

به گزارش سفر به هند، آغاز روزهای گرم تابستان که مصادف است با تعطیلی مدارس و دانشگاه ها، بهترین زمان برای سفرهای خانوادگی و دوستان است. بیشتر مسافران ترجیح می دهند، اوقات فراغت خود را در فصل تابستان در ییلاق های خنک با هوای بهاری بگذرانند! طبق آمار به دست آمده حجم زیادی از مسافران را پایتخت نشینان تشکیل می دهند. در این میان ییلاق های اطراف تهران از مهم ترین مقاصد سفرهای کوتاه مدت مردم تهران است. در این مقاله قصد داریم، بهترین ییلاق های شرق تهران را معرفی کنیم و اطلاعات کافی برای تجربه یک اقامت دلچسب و خنک را به شما هدیه دهیم! با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید!

سفر و اقامت در ییلاق های شرق تهران

سفر به دماوند نگین درخشان البرز

شهر خوش آب و هوا و سرسبز دماوند، در کوهپایه قله دماوند بلندترین قله ایران قرار گرفته است. در سال های اخیر ساخت و ساز و خرید ویلاهای لوکس در دماوند افزایش چشمگیری داشته است. جاذبه های طبیعی و آبو هوای خنک و کوهستانی دماوند باعث شده است، که بیشتر کسانی که از توان اقتصادی بالایی برخوردارند، در دماوند ویلایی را برای اوقات فراغت خود تهیه کنند. اما دیگر افراد نیز می توانند با اجاره ویلای ارزان در دماوند و یا اجاره آپارتمان مبله از این شهر دیدن کنند و اوقات خوشی را در میان همسفرانشان تجربه کنند!

جاذبه های گردشگری دماوند

این شهر کوهستانی که با فاصله کمی از تهران پرهیاهو قرار گرفته است، جاهای دیدنی و جاذبه های گردشگری بسیاری دارد که در روزهای تعطیل مورد اسقبال گردشگران بسیاری از همه نقاط شهر تهران است.

محبوب ترین جاهای دیدنی دماوند:

· چشمه اعلای دماوند

· دریاچه تار دماوند

· برج شیخ شبلی دماوند

· پیست آبعلی که در نزدیکی آبشاری به نام کمرد و سد زیبای لتیان و رودخانه خروشان جاجرود قرار گرفته است!

سفر کوتاه مدت به لواسانات

شهرستان لواسان در شمال شرق تهران وجود دارد که بعد از طی کردن جاده ای پیچ در پیچ در میان دره ای سرسبز خودنمایی می نماید! در ایام تعطیلات بیشتر پایتختت نشینان به سمت آب و هوای خنک ییلاق لواسان حرکت می کنند تا ایامی خوش را برای خود به یادگار بگذارند. اگر اهل طبیعت گردی و کوهنوردی هستید؛ سفر به لواسان را از یاد نبرید که بسیار پرطرفدار است!

اقامت در لواسان

در لواسان اقامتگاه های متعددی برای مسافران وجود دارد که در میان اجاره ویلاهای استخردار و لاکچری بسیار پرطرفدار است. اگر شما نیز قصد آن را دارید که به دور از هیاهوی شهر آرامش را در خون خود تزریق کنید به شما پیشنهاد می گردد که به وسیله سایت اجاره ویلا هومسا، تنها با چند کلیک ساده در سایت ثبت نام نموده و پس از مشاهده ویلاها و اقامتگاه های ثبت شده در وبسایت، اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو و اجاره نمایید. بهتر است برای اجاره روزانه ویلا در لواسان چند روزی قبل از سفر رزرو خود را انجام دهید، تا به راحتی بتوانید مناسب ترین اقامتگاه را با توجه به بودجه و سلیقه خود انتخاب کنید!

دیدنی های لواسان را از دست ندهید!

جاذبه های طبیعی لواسانات

· آبشار ناران

· غار هملون

· غار خمیره

· غار موزه وزیری

جاذبه های مذهبی لواسانات

· امامزاده اسماعیل (ع) ـ برگدنیا

· امامزاده فضلعلی (ع)

روستاگردی در توابع لواسانات

· روستای افجه

· روستای برگ دنیا

· روستای سینک

· دهستان ایرا شمیرانات

از دیگر ییلاق های محبوب شرق تهران

جاده هراز نیز در سمت شرق تهران قرار گرفته است؛ در جهت این جاده مناطق ییلاق بسیاری دیده می گردد که گردشگران زیادی را به خود جلب می نماید؛ از جمله این ییلاق ها می توان به فیروزکوه، آبسرد، جاجرود، فشم و میگون اشاره کرد که همیشه میزبان گردشگرانی از نقاط مختلف هستند. برای اجاره روزانه ویلا در این مناطق سرسبز و خوش آب و هوا نیز، میزبان های مهما نوازی وجود دارند که پذیرای مسافران هستند. در واقع بخشی از درآمدزایی این مناطق به وسیله گردشگری به دست می آید!

هومسا؛ رزرو و اجاره آنلاین اقامتگاه

در هر جای ایران که هستید تنها کافیست با گوشی یا لپ تاب خود آنلاین شوید و مقصد خود را تعیین کنید و از بین اقامتگاه های متنوعی که در سایت هومسا وجود دارد؛ بهترین ویلا، سوئیت، آپارتمان و... را انتخاب نموده و رزرو نمایید. فقط کافی است بعد از بازدید از عکس های اقامتگاه ها و اطلاعات دقیقی که در خصوص آن اقامتگاه وجود دارد؛ نظرات مهمانانی که اقامت در این مکان را تجربه کردند، بخوانید! در مرحله آخر با سنجیدن همه شرایط مناسب ترین ویلا را برای یک سفر خاطره انگیز رزرو کنید.

منبع: همگردی
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 451

به "سفر و اقامت در ییلاق های شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر و اقامت در ییلاق های شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید