خبرنگاران 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در ماهشهر به بهره برداری رسید

به گزارش سفر به هند، اهواز- خبرنگاران- 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی، آموزشی، خدماتی و درمانی در شهرستان بندر ماهشهر به مناسبت هفته دولت افتتاح و به بهره برداری رسید.

خبرنگاران 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در ماهشهر به بهره برداری رسید

جهت دریافت خدمات آلاچیق سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

استاندار خوزستان دوشنبه در حاشیه سفر به بندرماهشهر و افتتاح پروژه های هفته دولت این شهرستان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهارداشت: همزمان با دومین روز از هفته دولت، پروژه های عمرانی قابل توجه ای در زمینه خدمت رسانی به شهروندان شهرستان بندر ماهشهر افتتاح شد.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: 49 میلیارد ریال در بخش خدمات اجتماعی و بهسازی چندین روستای فاقد دهیار در شهرستان ماهشهر هزینه شد که زمینه رضایت اهالی را درپی داشته است.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه امروز نیز 2 باب مدرسه در این شهرستان افتتاح شد، گفت: یک مدرسه 10 کلاسه در بندرامام خمینی(ره) و یک مدرسه 6 کلاسه در شهرک طالقانی برابر استانداردهای آموزشی به همراه تجهیزات لازم به بهره برداری رسید.

استاندار خوزستان توضیح داد: همچنین در حوزه سلامت شهر ماهشهر، منازل پزشکان، مجموعه دانشکده و آموزش عالی برای تربیت پرستاران و کادر فوریت های پزشکی و اورژانس به بهره برداری رسید که این مجموعه دانشکده ای از مهرماه سال جاری می تواند دانشجو جذب کند.

وی اضافه نمود: همچنین در بندر امام خمینی(ره) در حوزه سلامت مرکز رادیولوژی، پانسیون پزشکان و مرکز جامع سلامت افتتاح شد.

شریعتی با بیان اینکه اجرای پروژه های عظیم دیگری در شهرستان ماهشهر برنامه ریزی شده است، گفت: امیدواریم بر اساس زمان بندی که تعریف شده بتوان این طرح ها را در راستای خدمت رسانی به مردم آماده سازی کنیم.

وی یادآورشد: علاوه بر این نیز 2 هفته پیش پروژه های دیگری برای ایجاد اشتغال و توسعه مالی شهرستان ماهشهر شروع شد که امید است با همراهی مجموعه صنایع مستقر در این منطقه، شاهد تحول معیشتی بسیار مناسبی برای مردم ساکن در این شهرستان باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 440

به "خبرنگاران 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در ماهشهر به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 200 میلیارد ریال پروژه عمرانی در ماهشهر به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید