خبرنگاران تمامی دروس سال تحصیلی جاری در چهارمحال و بختیاری آموزش داده شد

به گزارش سفر به هند، شهرکرد- خبرنگاران- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از انتها آموزش محتوای دروس سال تحصیلی جاری در این استان خبر داد و گفت: از 27 اردیبهشت دانش آموزان می توانند به مدت چهار هفته برای رفع اشکال در مدارس حضور پیدا کنند.

خبرنگاران تمامی دروس سال تحصیلی جاری در چهارمحال و بختیاری آموزش داده شد

فرحناز قائدامینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و استان آموزش به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد، توزیع درسنامه، سی دی و دی وی دی پیگیری شد و از طریق این ابزارها تمامی دروس سال تحصیلی به دانش آموزان استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: با این وجود به سبب مشکلاتی که برخی خانواده ها در اتصال به شبکه شاد و آموزش غیرحضوری داشتند، اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفتند که مدارس برای رفع اشکال دانش آموزان از 27 اردیبهشت بازگشایی شود.

قائدامینی ،با بیان اینکه الزامی برای حضور دانش آموزان در مدارس وجود ندارد، شرح داد: شرایط مناسب برای حضور دانش آموزان در مدارس استان ایجاد شده است و اولیا با سعه صدر و بدون نگرانی فرزندان خود را راهی مدارس کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: تمامی پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مدارس در نظر گرفته شده و توصیه می شود دانش آموزان به ماسک و دستکش مجهز باشند و اولیا از ازدحام در درب مدرسه خودداری کنند.

قائدامینی در خصوص برگزاری امتحانات سرانجام سال دانش آموزان نیز گفت: به جز مقطع اول دبستان، نهم و دوازدهم، نحوه برگزاری امتحانات دانش آموزان از سوی شورای مدرسه تصمیم گیری می شود.

وی اعلام کرد: دانش آموزان پایه دوازدهم نیز می توانند تا 10 خرداد رفع اشکال کنند و خود را برای برگزاری امتحانات از 17 خرداد آماده کنند.

به گزارش خبرنگاران، با شیوع ویروس کرونا در کشور مدارس و دانشگاه ها به شکل حضوری تعطیل شدند اما آموزش به صورت مجازی تداوم یافت.

ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

در سال تحصیلی جاری 207 هزار و 117 دانش آموز در بیش از 2 هزار و 600 مدرسه و حضور بیش از 14 هزار نیروی فرهنگی در چهارمحال و بختیاری مشغول فراگیری علم و دانش هستند.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 352

به "خبرنگاران تمامی دروس سال تحصیلی جاری در چهارمحال و بختیاری آموزش داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تمامی دروس سال تحصیلی جاری در چهارمحال و بختیاری آموزش داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید