دنیا بین: دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می گردد

به گزارش سفر به هند، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد خواهد شد.

دنیا بین: دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می گردد

با ما همراه باشید و درباره خرید متعادل بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، فرزاد دنیا بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم اختتامیه رویداد ملی کرسی های آزاد اندیشی که امروز برگزار گردید، گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب تحقق تمدن اسلامی تاکید فراوان شده و برای تحقق این امر جز آزاد اندیشی ممکن نخواهد بود و بدون گفتگوی آزاد تمدن سازی اسلامی و گفتمان سازی انقلابی غیرممکن است.

وی اضافه نمود: برای تحقق این امر اصولی از جمله زمینه سازی برای طرح دیدگاه ها و آرای مختلف، افزایش تحمل و سعه صدر، عدم محدودیت در طرح پژوهش و سوال ها و تاکید بر برهان پذیری و استدلال داشتن است.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اضافه نمود: اولین رویداد کرسی آزاد اندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی رقم خورد و 1456 تیم 4 نفره در این رویداد شرکت کردند 6 موضوع سیاسی، مالی، اجتماعی، فرهنگی، سلامت، هنر و معماری از مباحث این رویداد بودند که 800 داور این رویداد را داوری کردند.

وی ادامه داد: در مجموع 263 تیم به مرحله کشوری راه پیدا کردند که حدود 2 هزار کرسی در این رویداد برگزار گردید این رویداد ادامه دار خواهد بود و دبیر خانه دائمی آن در دانشگاه آزاد ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1061

به "دنیا بین: دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا بین: دبیرخانه دائمی رویداد ملی کرسی های آزاداندیشی در دانشگاه آزاد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید