توزیع محموله یاری های بهداشتی یونیسف در ایران

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - رئیس مرکز امور بین الملل وزارت کشور، از توزیع اولین محموله یاری های اقلام بهداشتی تأمین شده توسط دفتر یونیسف در ایران برای حمایت از بچه ها کم برخوردار و دارای نیازهای ویژه اطلاع داد.

توزیع محموله یاری های بهداشتی یونیسف در ایران

به گزارش مهر، حیم ساکی، گفت: با توجه به نیازسنجی اجرا شده و در پی اعلام آمادگی دفتر یونیسف در ایران برای حمایت از بچه ها کم برخوردار و دارای نیازهای ویژه در شرایط کرونا ، اولین محموله یاری های اقلام بهداشتی شامل مایع ضد عفونی کننده دست، ژل ضدعفونی کننده دست، مایع دستشویی، پد بهداشتی ، پودر لباسشویی دستی مایع ظرفشویی، ماسک ساده برای ارسال به 6 استان کردستان، کرمانشاه، خوزستان، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان توسط دفتر یونیسف تهیه گشت.

وی اضافه کرد: مدیریت توزیع در استان ها بر عهده دفتر امور زنان و خانواده وزارت کشور و با راهبری مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور است. در این راستا دفاتر امور زنان و خانواده استانداری ها با همکاری دفاتر اجتماعی استانها و شهرداریهای مرکز استان و با استفاده از توان دفاتر تسهیلگری و سازمان های مردم نهاد نسبت به شناسایی و توزیع اقلام در مناطق محروم اقدام خواهند کرد و این اقلام در هر استان به 5 هزار کودک تعلق خواهد گرفت.

رئیس مرکز امور بین الملل وزارت کشور ضمن تشکر از دفتر یونیسف در ایران و خانم ابرایان رئیس دفتر یونیسف در ایران اظهار امیدواری کرد که با توجه به شرایط حساس و سخت و آسیب پذیری بچه ها در این شرایط و ظرفیت های مشترک همکاری این گونه یاری ها تداوم یابد.

وی اضافه کرد: این برنامه ها نشان از همدلی و همراهی بین بخشی برای بهبود شرایط بچه ها است و لبخند یک کودک در زمان دریافت یاری ها بالاترین ارزش را برای همه ما دارد.

ساکی از همکاران وزارت کشور در صف و ستاد به ویژه دفتر امور زنان و خانواده و معاونت و مدیرت منابع و توسعه برای اجرای این برنامه تشکر کرد.

در ادامه خانم ابرایان نماینده دفتر یونیسف در ایران نیز به حمایت ها و یاری های بین المللی به بچه ها دارای شرایط خاص با همکاری وزارت امور خارجه، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و بهزیستی در شرایط بحران کرونا از جمله تهیه باندهای پانسمان برای بچه ها دارای بیماری پروانه ای و بچه ها با بیماری های خاص اشاره نمود.

وی همچنین ضمن اشاره به همکاری های خوب وزارت کشور با یونیسف از جمله در حوزه شهرهای دوستدار کودک و برنامه های پیش رو در این حوزه گفت: در کوشش برای افزایش جذب یاری های بین المللی برای یاری به بچه ها دارای نیازهای ویژه در این شرایط می باشیم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 آبان 1399 بروزرسانی: 28 آبان 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 614

به "توزیع محموله یاری های بهداشتی یونیسف در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع محموله یاری های بهداشتی یونیسف در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید