کوشش همگانی برای برون رفت نفت آبادان از شرایط فعلی

به گزارش سفر به هند، بهنام سراج در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه طرفداران به عنوان یار دوازدهم همواره در کنار تیم بوده اند، اظهار کرد: تیم صنعت نفت جزو معدود تیم هایی است که به طرفدارانش بسیار وابسته و بدون آنها خیلی بی کس است و امید می رود که شرایط ناشی از وجود کرونا به نحوی پیش برود تا بتوانیم بار دیگر طرفدارانمان را در کنار خود داشته باشیم.

کوشش همگانی برای برون رفت نفت آبادان از شرایط فعلی

وی گفت: نتیجه نگرفتن تیم دلایل مختلفی دارد که یکی از این دلایل می تواند همین حضور نداشتن تماشاچی در ورزشگاه باشد که بسیار تأثیرگذار است.

سراج اضافه کرد: باخت اگرچه اول برای مجموعه تیم و بعد طرفدار و شهر سخت است اما جزئی از فوتبال است؛ آبادانی ها یکی از معدود مردمانی هستند که با باخت تیم تحت هر شرایطی مخالف اند اما به هر حال باخت جزئی از فوتبال است و باید قدری آستانه تحمل خودمان را بالاتر ببریم، شکیبا باشیم و به تیم در شرایط مشابه کنونی یاری و از آن نیز حمایت کنیم.

وی توضیح داد: در زمانی که تیم با برد روبه رو می گردد، زیاد به حمایت احتیاج ندارد اما زمانی که مسائل، سختی و باخت هست، بازیکنان احتیاج به حمایت و همراهی طرفدارانشان دارند و به طور حتم تیم صنعت نفت از شرایط فعلی اش خارج می گردد.

مدیر تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به اینکه آیا به مسائل فنی تیم ورود خواهد نمود یا خیر؟ یادآور شد: با توجه به مسائلی که برای فیروزی به وجود آمد، باشگاه من را به عنوان مدیر تیم انتخاب کرد و به طور قطع در مسائل فنی دخالت نمی کنم اما اگر در جایی منصوریان دوست داشته باشند که مشورت نمایند به طور قطع نقطه نظراتم را ارائه می کنم.

سراج گفت: بر اساس مسئولیتی که بر عهده ام گذاشته شده به خودم اجازه دخالت نمی دهم چون برای یاری به تیم نفت آمده ام و هر یاریی چه روحی - روانی و یا مسائل بیرون از زمین که از دستم برآید، انجام می دهم.

وی با بیان اینکه همه در کوشش هستیم تا تیم را از شرایط فعلی خارج کنیم، اضافه کرد: امیدوارم بر اساس تجاربی که دارم بتوانم یاری حال تیم باشم و به طور قطع احتیاجمند نگاه باشگاه به همت و همکاری همه جانبه برای برون رفت تیم از شرایط کنونی هستیم.

سراج در ادامه با اشاره به دلایل نتیجه نگرفتن تیم اظهار کرد: اگر چه تمام همکاران کوشش خود را برای کسب موفقیت تیم به کار بردند اما یکی از دلایل نتیجه نگرفتن و موفقیت نشدن تیم، حضور نداشتن فیزیکی منصوریان در کنار تیم به سبب ابتلاء به کرونا بوده است؛ چون وجود سرمربی به طور قطع تأثیرش را بر نتیجه گیری تیم دارد همان طور که تأثیر نبودنش در کنار تیم را دیدیم.

وی توضیح داد: امید می رود با توجه به بهبود و بازگشت منصوریان شاهد تأثیر حضور وی بر فرایند بهبود شرایط و نتیجه گیری تیم باشیم و بتوانیم نتایج مطلوب و در شأن فوتبال آبادان و باشگاه صنعت نفت را به دست آوریم و در ادامه بتوانیم با تقویت تیم و رفع کردن نقاط ضعف آن، نتایج بهتری را کسب کنیم.

سراج در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم حضور یک روانشناس در کنار تیم یادآور شد: هر سرمربی روش کار خود را دارد و اگر منصوریان صلاح دید که روانشناس باید در کنار تیم باشد به طور قطع این کار به انجام می رسد؛ البته به طور معمول سرمربیان خودشان روانشناسی را هم می دانند و به لحاظ روحی و روانی می دانند که باید چه نمایند؛ بنابراین ضرورت وجود روانشناس در کنار تیم به تشخیص سرمربی مربوط می گردد.

وی گفت: تعطیلات پیش رو می تواند به آماده سازی هر چه بیشتر تیم یاری کند و اگر چه تیم ما دیر بسته شده، خیلی دیر یارگیری نموده و شاید هنوز هم در پست هایی که بتوانیم یارگیری کنیم، ضعف هایی داشته باشیم اما به نظرم در این تعطیلی پیش رو می توانیم تیممان را تقویت و از شرایط فعلی خارج کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1230

به "کوشش همگانی برای برون رفت نفت آبادان از شرایط فعلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش همگانی برای برون رفت نفت آبادان از شرایط فعلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید