تسهیلات 40میلیون تومانی برای مالکان مسکن مهر

به گزارش سفر به هند، مدیر امور اعتباری بانک مسکن با اعلام پرداخت 40 میلیونی تسهیلات جدید به مالکان مسکن مهر، شرایط و جزییات پرداخت این تسهیلات را بیان نمود.

تسهیلات 40میلیون تومانی برای مالکان مسکن مهر

جهت دریافت خدمات آموزش ساخت آلاچیق فلزی ساده با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از فارس، محمد حسن علمداری، مدیر امور اعتباری بانک مسکن، اعلام نمود: براساس مصوبه جدید بانک مسکن، به مالکان خوش حساب مسکن مهر تسهیلات جدیدی اعطا خواهد شد.

وی شرح داد: این تسهیلات در قالب تسهیلات جعاله (تسهیلات تعمیرات مسکن مهر) به مالکان خوش حساب مسکن مهر پرداخت می گردد و منظور از مالکان خوش حساب آن دسته از مالکان مسکن مهر است که طی سال های گذشته تا به امروز اقدام به فروش اقساطی واحد مسکونی نموده،کارت قسط دریافت نموده و به صورت مرتب و مستمر اقدام به پرداخت اقساط ماهانه تسهیلات مسکن مهر خود نموده اند. به این گروه از افراد تسهیلات جدیدی در قالب تسهیلات تعمیرات مسکن مهر -در صورت تمایل و ارائه درخواست به بانک مسکن-تعلق خواهد گرفت.

مبلغ تسهیلات جدید مسکن مهر 40میلیون تومان است

علمداری با بیان اینکه ملاک و معیار پرداخت این تسهیلات به متقاضیان این است که متقاضی حتما کارت قسط دریافت نموده و اقدام به پرداخت اقساط ماهانه خود نموده باشد، است، گفت: سقف این تسهیلات همانند تسهیلاتی که هم اکنون به سایر واحدهای مسکونی از بابت تعمیرات (تسهیلات جعاله) پرداخت می گردد همان 40 میلیون تومان با نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار یعنی 18 درصد است.

مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز مانند تسهیلات جعاله ای که هم اکنون در بانک مسکن به متقاضیان واجد شرایط همه واحدهای مسکونی تعلق می گیرد 5 ساله بوده و بیشتر قریب به اتفاق این تسهیلات با استفاده و ارائه اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن قابل پرداخت است. وی همچنین رقم اقساط ماهانه این تسهیلات را حدود یک میلیون تومان اعلام نمود.

مدیر امور اعتباری بانک مسکن همچنین اعلام نمود: متقاضیان واجد شرایط برای دریافت تسهیلات تعمیرات واحدهای مسکونی مهر می توانند با مراجعه به شعب بانک مسکن اقدام به ارائه درخواست برای دریافت این تسهیلات نمایند و فرآیند پرداخت این تسهیلات به مالکان مسکن مهر همچون مالکان سایر واحدهای مسکونی به شرط واجد شرایط بودن متقاضی از هم اکنون برقرار است.

علمداری یکی از دلایل این موضوع را یاری به مالکان آن دسته از واحدهای مسکن مهر اعلام نمود که به دلیل سکونت چند ساله در واحدهایشان، هم اکنون تمایل به انجام تعمیرات و بازسازی واحدشان دارند.

هیچ محدودیتی برای دریافت وام جعاله مسکن مهر وجود ندارد

وی همچنین پرداخت این تسهیلات برای واحدهای نوساز مسکن مهر را نیز بلامانع اعلام نمود به شرط آنکه فرآیند فروش اقساطی و دریافت کارت قسط از سوی مالک صورت گرفته باشد و فرد به صورت مرتب و مستمر در حال پرداخت اقساط ماهانه خود به بانک باشد.

علمداری در این باره شرح داد: هیچ محدودیتی از بابت سن بنا برای پرداخت تسهیلات تعمیرات مسکن مهر به مالکان واجد شرایط در نظر گرفته نشده است، چرا که در بعضی از واحدهای تازه ساز نیز به دلیل وجود بعضی نواقص مالکان به منابع اقتصادی به منظور تکمیل واحد از قبیل نصب کابینت، پکیج و سایر تاسیسات و تجهیزاتی که احتمالا سازنده بر روی واحد نصب نموده است، احتیاج خواهند داشت.

از این رو این گروه از مالکان مسکن مهر نیز که کارت قسط دریافت نموده، خوش حساب هستند و اقساط ماهانه خود را مطابق با روال به بانک پرداخت می نمایند می توانند تسهیلات جعاله مسکن مهر دریافت نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 291

به "تسهیلات 40میلیون تومانی برای مالکان مسکن مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیلات 40میلیون تومانی برای مالکان مسکن مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید