برگزاری 7 دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در سمنان

به گزارش سفر به هند، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان گفت: هفت دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری به زودی در استان برگزار می گردد.

برگزاری 7 دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در سمنان

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، محمد طاهریان امروز دوشنبه 19 خرداد ماه با اعلام این خبر اضافه کرد: این دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری استان توسط مؤسسات آموزشی و با نظارت این اداره کل به شکل آموزش مجازی و آنلاین برگزار می گردد.

او اضافه کرد: این دوره ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی، آشنایی با مدیریت اکوتوریسم ویژه ساکنان محلی و روستاهای هدف گردشگری با تکیه بر توسعه پایدار و آموزش بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی است که توسط مؤسسه سفرآموزان گیتی شاهرود برگزار می گردد.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تأمین منابع سمنان توضیح داد: سایر دوره ها شامل مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری و مبانی کارآفرینی در حوزه های تخصصی و گردشگری است که توسط مؤسسه زمین گشت پارس سمنان برگزار می گردد.

او گفت: از دیگر دوره ها می توان به دوره بازاریابی گردشگری و برندسازی گردشگری در استان و مدیریت اقتصادی برای تأسیسات گردشگری اشاره نمود که توسط مؤسسه آشنا گرمسار برگزار می گردد.

در استان سمنان 15 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 86 اقامتگاه بوم گردی و 12 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش سه هزار و 446 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند. همچنین سه موسسه آموزش گردشگری در این استان فعالیت دارند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 403

به "برگزاری 7 دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری 7 دوره آموزشی توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید