امتحان غذاهای 3 رستوران برتر منامه (بخش اول)

به گزارش سفر به هند، وفور رستوران هایی با تم بین المللی در منامه مرکز بحرین که غذاهای ایتالیایی تا ایرانی و مکزیکی را در یک منو گرد هم آورده اند ، به این شهر از لحاظ مکان های خوردن غذا، غنای خاصی بخشیده است. میهمانان این شهر دائما از کشیدن قلیان تا به دندان کشیدن خوراک جوجه ادویه دار با سس بادام زمینی چیزهایی جدیدی را تجربه و کشف می نمایند. تعداد انتخاب ها در این شهر بسیار زیاد است. در این شماره به سه رستوران از لیست ده رستوران برتر و منتخب می پردازیم. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

امتحان غذاهای 3 رستوران برتر منامه (بخش اول)

ماسو

رستوران ماسو که داخل هتل پالاس بوتیک قرار گرفته است به ارائه غذاهای سلامت، ارگانیک و غذاهای اروپایی مشغول است. یک رستوران بسیار مناسب برای صرف غذا که تحت تاثیر سبک زندگی خودمانی جنوب اروپاست و منوی آن از بشقاب های غذای مشترک و نیز ظرفهای تکی تشکیل شده که غذاخوردن را به یک تجربه بسیار لذت بخش و دسته جمعی تبدیل می نماید. در حالیکه میهمانان رستوران در حال آنالیز منو هستند یک تکه نان کامل به همراه دیپ های خانگی (سس های غلیظ به همراه یک تکه غذا در داخل آن) برای آنها برده می گردد. خرما، یک ظرف بزرگ سالاد گیاهی، استیک آبدار گوساله آنگوس، ماهی روز یا راویولی کدو حلوایی از دیگر گزینه های پذیرایی هستند. توصیه ما به شما این است که حتما جای خود را در رستوران از قبل رزرو کنید.

هتل پالاس بوتیک: بحرین، منامه، عدلیا، بلووک شماره 338 ،جاده 382

کافه لیلو

کافه لیلو یک مکان غذاخوری دلپذیر و دنج و خوش چشم انداز است که کافه های فرانسوی را به فکر تداعی می نماید و میهمانان از تراس این رستوران می توانند شاهد منظره ها بسیار زیبایی باشند. توقف در این رستوران و نوشیدن قهوه به همراه یک تکه شیرینی تازه خالی از لطف نیست. اگر در پی غذای هیجان انگیزتری در کافه لیلو می شد بهتر است سالادهای حاوی تکه های سوخاری یا ساندویچ خوش طعم درست شده با نون کاملا تازه را امتحان کنید. برخی اوقات در کافه لیلو، ناهار به چای بعدازظهر متصل می گردد چرا که کاناپه های فوق العاده راحت آن پاهای گردشگران را برای کمی بیشتر ماندن وسوسه می نمایند. هر روز تخته سیاه رستوران را برای مشاهده غذاهای روز که معمولا شامل سوپ، سالاد یا غذای مخصوص سرآشپز است آنالیز کنید.

کافه لیلو: بحرین، منامه، منطقه سیف، مرکز خرید بزرگ عدلیا و العالی .

رستوران باشیدو

رستوران باشیدو با وجود یک کانال آب کوچک در اطراف آن و مجسمه های سامورایی و مبلمان مجلل و مخملی و رنگ های گرم، آراستگی کاملا نامتعارف و متفاوتی را برای خود برگزیده است. قدم گذاشتن به آستانه در این هتل مساوی است با وارد شدن به دنیایی دیگر که شباهت زیادی به کشور ژاپن دارد. ترکیب خاص و گلچین شده ای از یک منزلگاه باستانی و آرامش بخش که نواخته شدن موسیقی بر دلپذیرتر شدن آن می افزاید و میهمانان برای استراحت و تمدد اعصاب و نیز تماشای غروب آفتاب ، چهار سالن برای انتخاب پیش رو دارند. این گزینه ها شامل یک فضای غذاخوری بیرونی روی تراس، یک اتاق تاریک و رمانتیک داخلی، یک اتاق غذاخوری اصیل با روش طبخ تپان یاکی (نوعی روش طبخ غذا روی صفحه فلزی که در ژاپن مرسوم است.) و البته بار سوشی می باشد.

باشیدو: بحرین، منامه، جیدهافز، خیابان 38 شماره 52

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1386

به "امتحان غذاهای 3 رستوران برتر منامه (بخش اول)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحان غذاهای 3 رستوران برتر منامه (بخش اول)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید