آماده افتتاح بودن بزرگترین پارک آبی غرب کشور

به گزارش سفر به هند، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : بزرگترین پارک آبی غرب کشور در این استان با 150 میلیارد تومان سرمایه گذاری آماده افتتاح شد.

آماده افتتاح بودن بزرگترین پارک آبی غرب کشور

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت : مجموعه تفریحی تفریح (پارک آبی) که احداث آن از سه سال قبل به وسیله بخش خصوصی شروع شده بود پیش بینی شده است طی هفته آینده با حضور حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان در شهر کرمانشاه مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی اضافه نمود: این مجموعه بزرگ با عنوان پارک آبی پاسارگاد پلاس در خیابان عصر انقلاب در فاز 2 محله فرهنگیان واقع شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: این مجموعه تفریحی دارای چهار هزار و 700 متر مربع زیربنا بوده و با افتتاح آن زمینه اشتغال برای 80 نفر در آن فراهم خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه امکانات و تجهیزات نصب شده در این پارک آبی در نوع خود بی نظیر است ادامه داد: سرسره های آبی هیجانی این پروژه 13 متر ارتفاع و 130 متر طول دارد که نمونه مشابه آن را در هیچ جای دیگر کشور نداریم.

وی استخر های بچه ها و بزرگسالان، رستوران، سالن بدنسازی، سالن فوتبال دستی، سالن بیلیارد، آب درمانی، ماساژ درمانی، اتاق نمک، سونای خشک و جکوزی را از جمله فضا های در نظر گرفته شده برای این پروژه بیان کرد .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1507

به "آماده افتتاح بودن بزرگترین پارک آبی غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده افتتاح بودن بزرگترین پارک آبی غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید