آفتابی شدن کیم جونگ اون پس طولانی ترین غیبت

به گزارش سفر به هند، خبرگزاری رسمی کره شمالی روز سه شنبه گزارش داد که کیم جونگ اون رهبر این کشور در جریان بازدید از یک پروژه در شهر سمجیون در شمال غربی کره شمالی، در انظار عمومی ظاهر شد.

آفتابی شدن کیم جونگ اون پس طولانی ترین غیبت

به گزارش خبرنگاران، کیم جونگ اون در جریان این بازدید در جریان شرایط عملی پروژه مرحله سوم و جمع بندی ساخت شهر سامجیون نهاده شد.

این نخستین حضور عمومی کیم پس از سخنرانی وی در یک نمایشگاه دفاعی در تاریخ 11 اکتبر است. این طولانی ترین غیبت او از سال 2014 به شمار می رود.

غیبت کیم جونگ اون از انظار عمومی، معمولا شایعاتی را درباره شرایط جسمانی یا مکان حضور او در پی دارد. سازمان اطلاعات کره جنوبی ماه گذشته اشاره نمود که او هیچ مشکل جسمانی ای ندارد.

شهر سمجیون در نزدیکی مرز چین قرار داشته و به عنوان شهر پدری کیم شناخته می گردد. سمجیون که بیش از هزار متر بالاتر از سطح دریاست، به یک قطب مالی گسترده تبدیل شده است که مقام ها از آن به عنوان آرمان شهر سوسیالیستی یاد می نمایند و با آپارتمان ها، هتل ها، یک جایگاه اسکی و تاسیسات تجاری، فرهنگی و درمانی تازه تجهیز شده است.

این شهر در حال توسعه واقع در شمال کره شمالی، در نزدیکی کوهستان پائکتو واقع است که مکان مقدسی به شمار می رود و خاندان کیم مسیرهای آنجا را تحت کنترل دارد و خود کیم جونگ اون هم بارها از سال 2018 به آنجا سر زده است.

منبع: فرارو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1280

به "آفتابی شدن کیم جونگ اون پس طولانی ترین غیبت" امتیاز دهید

1 کاربر به "آفتابی شدن کیم جونگ اون پس طولانی ترین غیبت" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آفتابی شدن کیم جونگ اون پس طولانی ترین غیبت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید