شروع عملیات عمرانی فاز اول دومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س)

به گزارش سفر به هند، همزمان با شروع هفته دولت، عملیات عمرانی فاز اول ساختمان خوابگاه دانشجویی شماره 2 دانشگاه حضرت معصومه (س) با کلنگ زنی استاندار قم شروع شد.

شروع عملیات عمرانی فاز اول دومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س)

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، همزمان با شروع هفته دولت، عملیات عمرانی فاز اول ساختمان خوابگاه دانشجویی شماره 2 دانشگاه حضرت معصومه (س) با کلنگ زنی استاندار قم شروع شد. بهرام سرمست استاندار قم در این آیین، ضمن تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: جا دارد به همه دولتمردانی که در کوشش اند خدمت صادقانه به مردم ارائه دهند خدا قوت بگوییم.

سرمست اضافه کرد: در دانشگاه های کشور محیط های خوابگاهی محیطی برای دانشجویان غیربومی به حساب می آید که بتوانند با آرامش به درس و تحصیل خود ادامه هند. دانشگاه حضرت معصومه (س) با توجه تک جنسیتی بودن، مورد اقبال خانواده ها بوده و از این نظر ظرفیت توسعه دارد و باید این دانشگاه توسعه پیدا کند.

استاندار قم ادامه داد: ما امروز این طرح را کلنگ زنی می کنیم و انتظار داریم دانشگاه حضرت معصومه (س) نیز نهایت کوشش خود را برای به اجرا درآوردن به موقع پروژه انجام دهد. با توجه به غیرحضوری بودن آموزش های دانشگاه ها به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور باید پروتکل های بهداشتی به دقت رعایت شده و سلامت دانشجویان را تضمین کنیم.

دکترابراهیم عبدی پور، رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) قم نیز در این آیین تعداد کل دانشجویان این دانشگاه را یک هزار و 600 نفر ذکر کرد و گفت: 12 رشته کارشناسی و 8 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه فعال است.

عبدی پور با اشاره به ظرفیت خوابگاهی این دانشگاه یادآورشد: در شرایط عادی ظرفیت اسکان 420 دانشجو را داریم و سعی کردیم تا با یک سوم ظرفیت از آن بهره برداری کنیم. آموزش ترم آینده در این دانشگاه به صورت غیرحضوری است، اما با توجه به اینکه 50 درصد دانشجویان ما از دیگر استان ها هستند، در زمان حضور دانشجویان در دانشگاه به خوابگاه جدید احتیاج داریم.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه خوابگاه شماره 2 این دانشگاه در زیربنایی به مساحت هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال پیش بینی شده است، اذعان کرد: بخش عمده ای از این اعتبار از محل یاری های خیران و درآمد های دانشگاه تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 465

به "شروع عملیات عمرانی فاز اول دومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع عملیات عمرانی فاز اول دومین خوابگاه دانشجویی دانشگاه حضرت معصومه (س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید