4 علت برای سفر به دانمارک

به گزارش سفر به هند، چرا به دانمارک برویم؟

اگر دلتان می خواهد زندگی آرام کشورهای اسکاندیناوی را از نزدیک ببینید و چند روزی را در آرامش بگذرانید به دانمارک بروید تا فرهنگی عالی، مناظری خیره کننده و شب هایی سرزنده را تجربه کنید. دراین پست از دلایل سفر به این کشور زیبای شمال اروپا می گوییم خبرنگاران را همراهی کنید.

4 علت برای سفر به دانمارک

1.قلعه های رنوسانسی و معماری خانه های مدرن

از زمانی که پادشاهان قدرتمند در این کشور حکمرانی می کردند قصرهای رنوسانسی و قلعه های باروک در جای جای آن ساخته شدند و ساختمان هایی با معماری مدرن قرن 21 هم به دانمارک ظاهری زیبا و متنوع داده است. به هر گوشه ای از آن که نگاه کنید ساختمان های برجسته با شیوه معماری و طراحی داخلی خود در حال نشان دادن تاریخ بلند این کشور هستند. به کپنهاگ بروید و از قصر فردریکسبورگ تماشا کنید و یادتان باشد که بازدید از قلعه کرانبورگ را از دست ندهید.

2. موزه ها و گالری های هنری

به کشور زیبای دانمارک که بروید گالری ها و موزه های هنری زیای را می بینید که در آن ها حتی آثار جنبش های هنری در دوره های مختلف هم دیده می گردد. اگر به آثار هنری و فرهنگی علاقه داشته باشید می توانید از دوره های مختلف زندگی در این کشور آثار زیادی را در موزه ها کشف کنید. حتی در شهرهایی به غیر از کپنهاگ و آرهوس هم می توانید موزه ها و گالری هایی را پیدا کنید که شاهکارهای بینظیر در آن ها به نمایش در آمده است. با این که شاید این موزه ها به مقدار گالری ملی دانمارک یا موزه هنری آرهوس برجسته نباشند اما مطمئنا تماشا از آن ها می تواند حس هنردوستی شما را راضی کند.

3.دوچرخه سواری

دانمارک یکی از مناسب ترین کشورها برای دوچرخه سواری است نه فقط به علت اینکه بیشتر قسمت های این کشور صاف و مسطح است بلکه به علت زیرساخت های مناسب، راستاهای طولانی و پل های مخصوص دوچرخه سواری که گشت و گذار با دوچرخه را بسیار آسان نموده است. یک دوچرخه کرایه کنید و از برترین جاذبه های و گوشه های پنهان این کشور تماشا کنید. از آنجایی که دانمارک کشور کوچکی است حتی می توانید با دوچرخه به شهرهای اطراف هم بروید، در راستا استراحگاه های زیادی وجود دارد که می توانید در آن ها توقف کوتاهی داشته باشید، کمی استراحت کنید و با دوچرخه سواران دیگر آشنا شوید.

4.شنا در تابستان و اسکیت بر روی دریاچه های یخ زده در زمستان

زیبایی های این کشور تمامی ندارد تماشا کانال های تماشایی، دریاچه هایی که در آن ها قوهای سفید در حال شنا هستند و سواحل شنی حس نابی از آرامش را به شما هدیه می دهد. تفریحات آبی برای مردم دانمارک کاری همیشگی و هر روزه شده است، تابستان و زمستان هم ندارد! در زمستان وقتی دریاچه ها یخ می زند همه مردم اسکیت های خودشان را برمی دارند و به سمت این دریاچه ها می فرایند تا هیجان و سرعت را با هم تجربه نمایند و در تابستان هم برای فرار از گرمای هوا به درون آب های زلال دریاچه شیرجه می زنند و از خنکای آن لذت می برنند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1417

به "4 علت برای سفر به دانمارک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 علت برای سفر به دانمارک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید