هتل اوربی توئین 37؛هتلی چهارستاره و لوکس در باتومی، عکس

به گزارش سفر به هند، جاهای دیدنی باتومی می توانند هر سلیقه ای را به سوی خود جذب نمایند، از سازه های باستانی و آثار تاریخی گرفته تا پارک آبی و طبیعت خدادادی این شهر مانند دریای سیاه باتومی، جنگلی پوشیده از درختان بومی و گیاهان استوایی، درختان بلوط و گیلاس و همچنین گونه های مختلف جانوری، مانند خرس قهوه ای، گراز وحشی و گوزن در این منطقه زندگی می نمایند.

هتل اوربی توئین 37؛هتلی چهارستاره و لوکس در باتومی، عکس

با ما سفر کنید و با تور گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

آشنایی با هتل اوربی توئین

در سواحل دریای سیاه سه برج با نمای شیشه ای و آلومینیومی خودنمایی می نمایند که در طبقات بالایی یکی از این برج ها هتلی چهارستاره و لوکس به نام اوربی توئین واقع شده است. هتل اوربی توئین باتومی دارای ده اتاق با مبلمان لوکس و مدرن است و چشم انداز زیبایی از شهر باتومی، سواحل دریای سیاه و جنگل های زیبا را به مهمانان هدیه می دهد.

همه اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش مرکزی هستند تا در تابستان سرما و در زمستان گرمای مورد احتیاج را تامین نمایند. در همه اتاق ها، سرویس بهداشتی، دوش آب گرم همراه با وان، حوله، دمپایی و سشوار تعبیه شده است.

امکانات هتل اوربی توئین باتومی

اتاق های این هتل دارای امکاناتی مانند اتو، اینترنت بی سیم، تلویزیون صفحه تخت و میز مطالعه است. در آشپزخانه نیز وسایل مورد احتیاج آشپزی، یخچال، اجاق گاز، مایکروفر، کتری برقی و ظروف آشپزی وجود دارد. همچنین هتل اوربی توئین باتومی دارای رستورانی با چیدمانی کلاسیک و میز و جایگاه هایی چوبی است که انواع غذا های بین المللی و محلی را سرو می نمایند.

هتل اوربی توئین دارای مرکز اسپا و سونا نیز هست، همچنین شامل مرکز فیتنس و بدنسازی است که انواع ورزش ها و تفریحات آبی، مانند استخرهای سرپوشیده و روباز وجود دارند. میز و زمین تنیس، زمین اسب سواری و اسکیت روی یخ هم در نزدیکی هتل امکان پذیر هستند. در نظر داشته باشید که در داخل ساختمان هتل استعمال دخانیات ممنوع بوده ولی اتاق هایی برای کشیدن سیگار تعبیه شده است.

در واقع یکی از بزرگترین مکان های باتومی این هتل زیبا است که با 1 دقیقه پیاده روی می توانید به ساحل برسید. تمامی واحدها دارای بالکن هایی با منظره کوه هستند و همچنین در همه اتاق ها، حمام اختصاصی و میز و جایگاه های ناهارخوری وجود دارند. در این هتل هم می توانید از صبحانه قاره ای لذت ببرید و هم صبحانه بوفه ای، با توجه به سلیقه تان می توانید هرکدام را دوست داشته باشید، انتخاب کنید.

همچنین مورد جالب توجه دیگر در این هتل اجاره دوچرخه است که می توانید در اطراف هتل و ساحل دوچرخه سواری کنید و از منظره بی نظیر لذت ببرید. پس به راحتی می توانید پرواز باتومی را خریداری و با اقامت در این شهر زیبا، از جاذبه های تفریحی آن لذت ببرید.

انواع اتاق های موجود در هتل اوربی

هتل اوربی توئین شامل اتاق های متفاوتی مانند دابل استاندارد، دابل توئین استاندارد، دابل دلوکس، تیریپل دلوکس، تیریپل دلوکس با ویو دریا، سوئیت دلوکس، سوئیت خانواده 2 خوابه، سوئیت خانواده 3 خوابه، تیریپل استاندارد و سوئیت خانواده است که با توجه به تعداد نفرات و علاقه تان می توانید اتاق یا سوئیت مورد نظرتان را رزرو کنید و با اقامت در این هتل خاطره های خوبی برایتان رقم خواهد خورد.

نحوه دسترسی به هتل اوربی توئین باتومی

فاصله هتل اوربی توئین تا فرودگاه بین المللی باتومی، 3 کیلومتر است که شما پس از پرواز به این شهر، توسط ترانسفر می توانید به راحتی به هتل و فرودگاه دسترسی داشته باشید.

رستوران های نزدیک به هتل اوربی توئین

کافه رستوران وی ایتالیا: 1.7 کیلومتر

رستوران دلیریا: 2.3 کیلومتر

رستوران مارانی: 3.1 کیلومتر

رستوران مندی: 3.5 کیلومتر

رستوران مونیخ: 3.6 کیلومتر

رستوران پانوراما: 8.7 کیلومتر

فاصله هتل اوربی توئین تا جاذبه های دیدنی باتومی

دریاچه نوریگلی: 3.3 کیلومتر

دلفیناریوم: 3.6 کیلومتر

برج الفبا: 3.8 کیلومتر

پارک میراکل: 3.9 کیلومتر

میدان اروپا: 4.1 کیلومتر

تله کابین آرگو: 4.5 کیلومتر

موزه معماری: 2.5 کیلومتر

باغ گیاه شناسی باتومی : 11.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 8 دی 1399 بروزرسانی: 8 دی 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 698

به "هتل اوربی توئین 37؛هتلی چهارستاره و لوکس در باتومی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل اوربی توئین 37؛هتلی چهارستاره و لوکس در باتومی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید