گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت بخش است

به گزارش سفر به هند، ستاره تیم ملی بسکتبال اسپانیا گفت: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت بخش است و می تواند آخرین تورنمنت من باشد.

گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت بخش است

به گزارش خبرنگاران، پائو گسول، تقریبا به همه دستاوردهای ممکن در دنیا بسکتبال رسیده است. او جام های متعددی با تیم ملی اسپانیا کسب نموده، دوران بسیار پیروزی را در لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا پشت سر گذاشته و با تیم لس آنجلس لیکرز به قهرمانی NBA رسیده است. هدف عظیم بعدی او اما حضور در المپیک برای پنجمین بار است.

گسول در این مورد می گوید: من پیش از اینکه همه چیز به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در بیاید، امیدوار بودم که با صرف زمان کافی، مصدومیت پایم را رفع کنم و به شرایط قابل قبولی برسم تا در سن 40 سالگی برای تیم ملی اسپانیا در المپیک توکیو بازی کنم. حالا زمان بیشتری برای ریکاوری در اختیار دارم ولی باید در شرایط مسابقه قرار بگیرم تا بتوانم یاری بیشتری به تیم ملی کشورم بکنم.

بازیکن تیم سان آنتونیو اسپرز گفت: حقیقت این است که من در تابستان 2021 به 41 سالگی رسیده ام که برای من یک چالش به حساب می آید. بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذتبخش است و می تواند آخرین تورنمنت من باشد.

پائو گسول در 17 سال گذشته، سفیر یونیسف بوده و از سال 2013 به همراه برادرش مارک، موسسه ای را تاسیس کردند که هدف آن یاری به ترویج سلامتی به ویژه مبارزه با چاقی بچه ها بود. او همچنین در کنار نادال، ستاره تنیس اسپانیا پیروز شدند مبلغ 11 میلیون یورو برای مبارزه با ویروس کرونا جمع آوری نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 294

به "گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسول: بازی در پنجمین المپیک برای من همچنان لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید