گزینه ذوب آهن علی دایی بود، مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، احمد جمشیدی در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: سیاست مد نظر هیات مدیره و مدیریت باشگاه همیشه بر حمایت از تیم های ورزشی باشگاه به ویژه تیم فوتبال بوده و یقینا بایستی فردی سکان راهنمایی تیم فوتبال ذوب آهن را به دست گیرد که در خور شان، صندلی و قدمت دیرینه ذوب آهن باشد.

گزینه ذوب آهن علی دایی بود، مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار

وی اضافه کرد: با در نظر دریافت شرایط کلی فوق، قصد داشتیم که از گزینه های مطرح داخلی استفاده نماییم که نمونه شاخص آن آقای علی دایی بودند ولی بنا بر مواردی که قبلا و توسط ایشان مطرح شد این کار انجام نپذیرفت و با جمع بندی نهایی که صورت گرفت تصمیم بر استفاده از سرمربی بین المللی و دارای سوابق روشن برای سکان داری تیم فوتبال شد که مذاکرات لازم در این زمینه با چندین گزینه مطرح، شروع شده که به زودی و پس از نهایی شدن، اطلاع رسانی لازم در این ارتباط صورت می پذیرد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه در زمان نقل وانتقالات هستیم، اظهار کرد: باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مورد احتیاج تیم در پست های مورد نظر است و با تایید کمیته فنی باشگاه، مذاکراتی در این خصوص اجرا شده که این بازیکنان طی روزهای آینده معرفی و به تمرینات تیم اضافه می شوند.

وی همچنین ابراز کرد: با توجه به احتیاج ضروری به انسجام بهتر تیم و انجام تمرینات با کیفیت بالاتر، در صدد برگزاری اردوی با کیفیت تحت نظر کادر فنی و سازمان فوتبال باشگاه در مکان مناسب می باشیم که محل آن متعاقبا اعلام می شود.

جمشیدی همچنین گفت: با نظر کمیته فنی باشگاه و تا هنگام معرفی سرمربی جدید تیم، هماهنگی های لازم برای برگزاری با صلابت تمرینات و برگزاری چند ملاقات محبت آمیز با تیم های فوتبال کشور اجرا شده که به زودی برنامه زمان بندی آن اعلام خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب آهن در خاتمه اظهار کرد: بایستی از صبر و شکیبایی طرفداران راستین، دلسوزان واقعی باشگاه و مسئولین ذیربط کشوری و استانی که همیشه یار و یاور مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه بوده اند سپاس گذاری کرده و به ایشان اطمینان قلبی دهم که در نیم فصل دوم ، شاهد نتایج بهتری که در شان و صندلی واقعی ذوب آهن باشد، خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 77

به "گزینه ذوب آهن علی دایی بود، مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه ذوب آهن علی دایی بود، مذاکره با سرمربی خارجی در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید