گروههای سایبری مهارت های هکری را به دولت ها می فروشند

به گزارش سفر به هند، گروه های جنایتکار سایبری در سال های اخیر برای درآمدزایی به روش های خلاقانه ای متوسل شده و مهارت های هکری را به دولت های علاقمند می فروشند.

گروههای سایبری مهارت های هکری را به دولت ها می فروشند

گروه های هکری وابسته به دولت ها به همکاری با این گروه های جنایتکار سایبری علاقه زیادی دارند و با پرداخت پول به آنها به اهداف خود در زمینه سرقت اطلاعات از سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی کشورهای متخاصم می رسند.

گروه های هکری وابسته به دولت ها در صورت سرقت اطلاعات و آسیب زدن به اهداف دشوارتر پول و پاداش بیشتری به گروه های جنایتکار سایبری پرداخت می نمایند و بدین شیوه آنها را تطمیع می نمایند.

آنالیز هایی که در این زمینه توسط شرکت بلاک بری اجرا شده، نشان می دهد مهارت گروه های جنایتکار سایبری روز به روز در حال افزایش است و آنها از انواع بدافزار برای تحقق اهداف خود استفاده می نمایند. این هکرها همچنین از حملات فیشینگ و انواع روش های مهندسی اجتماعی برای رسیدن به اهداف خود بهره می گیرند.

دولت ها از این طریق می توانند انتساب حملات هکری مختلف به خود را تکذیب نمایند و ضمن تحقق اهداف خرابکارانه خود به طور دائمی نقش خود در خرابکاری های سایبری را انکار نمایند. یکی از این گروه های هکری مزدور دولت ها Bahamut نام دارد که مشتریان مختلفی در میان دولت های دنیا دارد و حملات آن بیشتر در خاورمیانه و جنوب آسیا اجرا شده و گوشی های هوشمند از جمله اهداف آن بوده اند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 908

به "گروههای سایبری مهارت های هکری را به دولت ها می فروشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گروههای سایبری مهارت های هکری را به دولت ها می فروشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید