گرونر در اتریش، پارکی که تابستان زیر آب می رود

به گزارش سفر به هند، در منطقه گرونر اتریش پارکی وجود دارد که در فصل پاییز می توان بر روی نیمکت های پارک نشست در حالی که در فصل تابستان کل پارک به زیر آب می رود و برای تماشا آن باید غواصی کرد، همراه خبرنگاران باشید.

گرونر در اتریش، پارکی که تابستان زیر آب می رود

در گرونر اتریش پارکی وجود دارد که در فصل پاییز می توانید بر روی نیمکت های آن بنشینید و از صدای پرندگان لذت ببرید ولی اگر در فصل تابستان گذرتان به این منطقه افتاد، باید برای تماشا همین پارک به زیر آب بروید و شنا کنید!

این پارک در منطقه استیروس در حوالی دریاچه گرونر در اتریش واقع شده است. دور تا دور دریاچه با کوه های هوچسچواب (Hochschwab) احاطه شده است. در طول زمستان برف کوه های دریاچه گرونر را سفیدپوش می نماید. مساحت دریاچه چیزی برابر با 199 متر مربع است. پاییز و زمستان برترین فصل برای وقت گذرانی در اطراف دریاچه است.

اوایل بهار برف کوه ها آغاز به ذوب شدن می نماید و همین اتفاق باعث افزایش آب در سطح دریاچه می گردد. این افزایش مساحت آب دریاچه را دوبرابر می نماید، یعنی چیزی حدود 400 متر مربع!

پس از آب شدن کامل برف ها، تمام نیمکت ها، مسیرهای سنگی، پل ها و درختان اطراف به زیر آب می فرایند. در این آب خرچنگ و چندگونه ماهی قزل آلا زندگی می نماید. این دریاچه، دریاچه سبز هم خوانده می گردد. در فصل تابستان دورنمای دریاچه رنگ سبزی خارق العاده است.

نکته جالب اینجا است که اگر در فصل تابستان به گرونر بروید نمی توانید از قایقرانی، ماهی گیری و شنا کردن در آب لذن ببرید چون تمام این تفریحات ممنوع است! حتی غواصی در این آب ها هم با مجوزهای خاصی میسر است.

علت این محدودیت ها وجود جلبک ها و پوشش گیاهی درختان در زیر آب است. فضای زرین دریاچه بسیار خطرناک است و به هیچ وجه از امنیت کامل برخوردار نیست.

اگر علاقه دارید که از راز و رمز پارک زیر دریای اتریش آگاه شوید بهتر است ویدئوهای آن را در وب سایت ها ببینید چون شاید هیچ وقت نتوانید در فصل تابستان در دریاچه گرونر غواصی کنید.

موقعیت دریاچه گرونر،اتریش
منبع: کجارو / curiosity.com
انتشار: 17 بهمن 1400 بروزرسانی: 17 بهمن 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1304

به "گرونر در اتریش، پارکی که تابستان زیر آب می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گرونر در اتریش، پارکی که تابستان زیر آب می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید