گردشگران غیربومی در ساحل آستارا هزینه پرداخت می نمایند

به گزارش سفر به هند، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا گفت: متولیان طرح های سالم سازی دریا، حق دریافت هزینه از خودروهای پلاک بومی را ندارند اما به ازای هر خودرو با پلاک غیربومی روزانه 80 هزار ریال بابت استفاده از آلاچیق ها، شناگاه ها و امکانات دیگر دریافت می نمایند.

گردشگران غیربومی در ساحل آستارا هزینه پرداخت می نمایند

بهترین تجربه سفر را به سفر به کانادا تجربه کنید و با مجری مستقیم تورهای کانادا بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، محسن آهنی چهارشنبه 14 خرداد در بازرسی از طرح سالم سازی سفیر امید آستارا اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف تا خاتمه تابستان بر اغذیه فروشی ها، سوپرمارکت ها و شرکت های قایقرانی محدوده طرح های سالم سازی دریا نظارت می نمایند و طرح سالم سازی سفیر امید به دلیل نزدیکی به مرکز شهر، بیشترین استقبال گردشگران را شاهد است.

وی اضافه نمود: بازرسان با گرانفروشی، درج نشدن قیمت، کم فروشی و صادر نشدن صورتحساب برخورد می نمایند و شهروندان و گردشگران، تخلفات مالی را با شماره تلفن 124 به اداره صنعت، معدن و تجارت یا با شماره تلفن 01344819767 به واحد بازرسی اتاق اصناف گزارش نمایند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار آستارا نیز روز گذشته استقرار ناجیان غریق، افزایش برجک های دیدبانی آنها، انسداد نقاط خطرناک آب های ساحلی و خدمات رسانی امدادگران هلال احمر، اورژانس و سایر دستگاه های عضو ستاد ساماندهی سواحل را در طرح های سالم سازی این شهرستان خواهان شده است.

شهرستان بندر آستار با 91 هزار نفر جمعیت و سه طرح سالمسازی در ساحل دریای خزر در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و از مناطق گردشگری ایران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 398

به "گردشگران غیربومی در ساحل آستارا هزینه پرداخت می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گردشگران غیربومی در ساحل آستارا هزینه پرداخت می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید