کاهش دمای هوا در بعضی نقاط کشور

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اظهار داشت که طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال شرق و شرق کشور کاهش دما بین 3 تا 7 درجه همراه با وزش باد شدید و در بعضی نقاط گرد و خاک پیش بینی می گردد.

کاهش دمای هوا در بعضی نقاط کشور

طی دو روز آینده (17 و 18 مهرماه) برای استان های ساحلی خزر بارش باران پیش بینی می گردد. این بارش ها در روز آدینه (امروز) در استان گیلان و بعلاوه شرق مازندران و غرب گلستان ادامه خواهد داشت.

در روز آدینه (امروز) بارش ها در استان خراسان شمالی و شرق اردبیل ادامه خواهد داشت. از یکشنبه تا سه شنبه (18 تا 20 مهرماه) بارش ها در استان گیلان، شرق اردبیل و غرب مازندران احتمال دارد و در سایر نقاط کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

در روزهای شنبه و یکشنبه (17 و 18 مهرماه) در شرق و شمال شرق کشور کاهش دمای 3 تا 7 درجه ای به همراه وزش باد شدید و در بعضی نقاط خیزش گرد و خاک قابل انتظار است.

از بعد از ظهر روز آدینه (16 مهرماه) تا یکشنبه (18 مهرماه) غرب و شمال خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

امروز و فردا (16 و 17 مهرماه) اهواز با بیشینه دمای 40 درجه سانتیگراد گرم ترین مرکز استان و اردبیل با تجربه بیشینه دمای 7 درجه ای خنک ترین مرکز استان کشور لقب خواهند گرفت.

آسمان تهران فردا (17 مهر) ابری همراه با وزش باد و تا قسمتی ابری در ساعات بعد از ظهر و با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد و طی یکشنبه (18 مهر) قسمتی ابری و با وزش باد و در ساعات بعد از ظهر صاف با حداقل دمای 12 و حداکثر دمای 19 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 29 مهر 1400 بروزرسانی: 29 مهر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1188

به "کاهش دمای هوا در بعضی نقاط کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش دمای هوا در بعضی نقاط کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید