پیش بینی افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی به استان بوشهر

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران: مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان بوشهر گفت: پیش بینی می گردد تعداد مسافرانی که از اتوبوس برای مسافرت خود انتخاب نمایند نسبت به نوروز گذشته 10 درصد افزایش داشته باشد.

پیش بینی افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی به استان بوشهر

از سفر با بهترین تور کانادا لذت ببرید. سفری فراموش نشدنی به تورنتو و آبشار نیاگارا که حسابی حال شما را دگرگون خواهد کرد.

حمید رضا علم در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه ناوگان اتوبوسی استان بوشهر جوان ترین ناوگان حمل ونقل مسافر در کشور است گفت: میانگین عمر ناوگان اتوبوسی در استان بوشهر حدود 5.5 سال است که به عنوان جوان ترین ناوگان اتوبوسی کشور محسوب می گردد.

وی با اشاره به اینکه فروش بلیط اتوبوس در استان بوشهر به صورت اینترنتی و حضوری شروع شده است گفت: فروش اینترنتی بلیط ها از دهم و فروش حضوری از هفدهم اسفند ماه شروع شده است.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان بوشهر از افزایش قیمت بلیط اتوبوسی در استان بوشهر خبرداد و توضیح داد: قیمت بلیط اتوبوس از 10 اسفند با افزایش 20 درصدی روبه رو بوده که فرایند پیش فروش بلیط همچنان در استان بوشهر ادامه دارد.

علم، با اشاره به اینکه استان بوشهر دارای ناوگان مجهز اتوبوسی است گفت: اکنون بیش از 200 دستگاه اتوبوس در استان بوشهر در حمل و نقل و مسافر بین شهری فعال است و این در حالی است که اتوبوس های دیگر نقاط کشور به این تعداد افزوده می گردد.

وی با اشاره به اینکه سال جاری پیش بینی افزایش مسافر در استان بوشهر می گردد توضیح داد: پیش بینی می گردد تعداد مسافرانی که از اتوبوس برای مسافرت خود انتخاب نمایند نسبت به نوروز گذشته 10 درصد افزایش داشته باشد.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان بوشهر با بیان اینکه تمهیدات ویژه برای اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند ماه سال جاری پیش بینی شده است گفت: با توجه به افزایش حجم سفرهای نوروزی به استان بوشهر پیش بینی های لازم برای تامین ناوگان حمل نقل بین شهری انجام شده است.

علم، با بیان اینکه تیم های ویژه نظارت و بازرسی اداره کل حمل و نقل وپایانه های استان بوشهر برای نظارت مجتمع های خدماتی رفاهی فعال شده اند گفت: با توجه به ابلاغ بخشنامه های ویژه ای به شرکت های حمل و نقل از مدیران شرکت های مسافربری خواسته شده تا نسبت به آماده سازی ناوگان، آنالیز فنی خودروها و اتوبوس ها و تایید سلامت رانندگان اقدامات لازم را انجام دهند.

ج

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 62

به "پیش بینی افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی به استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی افزایش 10 درصدی مسافرت های نوروزی به استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید