سرانجام مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری، دو رکابزن خاطی محروم شدند

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، مرحله دوم از رقابت های لیگ برتر دوچرخه سواری باشگاه های کشور در بخش جاده طی دو روز به میزبانی شهر تبریز برگزار گردید.

سرانجام مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری، دو رکابزن خاطی محروم شدند

در این مرحله و در بخش استقامت جاده رکابزنان جهت 143 کیلومتر را طی کردند که در نهایت خلیل خورشیدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز قهرمان شد. حمید پورهاشم از همین تیم دوم و علی اصغر موسی زاده از مس کرمان سوم شدند.

اما امروز سه شنبه، در بخش تایم تریل انفرادی، امیرحسین جمشیدیان از تیم سپاهان قهرمان شد. بهنام آرین از تیم دانشگاه آزاد به عنوان دوم رسید و بهنام خسروشاهی از تیم عقاب نیروی هوایی ارتش عنوان سومی را از آن خود کرد.

در خاتمه مسابقه امروز، در بخش تیمی، دانشگاه آزاد تبریز در مجموع دو مرحله بر سکوی قهرمانی گرفت. فولاد مبارکه سپاهان دوم شد و مس کرمان در رده سوم ایستاد.

برگزاری مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری حواشی زیادی داشت. روز گذشته در حاشیه مسابقه استقامت جاده، سعید صفر زاده از تیم سپاهان و میرصمد پورسیدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز در انتهای خط با یکدیگر درگیری پیدا کردند که در نهایت مسئولین فدراسیون دوچرخه سواری تصمیم گرفتند تا این دو رکابزن را از حضور در مسابقه امروز تایم تریل محروم نمایند.

قرار است خاطیان این اتفاق هفته آینده در جلسه کمیته انضباطی حاضر شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 581

به "سرانجام مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری، دو رکابزن خاطی محروم شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام مرحله دوم لیگ برتر دوچرخه سواری، دو رکابزن خاطی محروم شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید