(ویدئو) زانو زدن یک راهبه در مقابل ماموران در میانمار

به گزارش سفر به هند، یک راهبه کاتولیک روز دوشنبه در شهر میتکینا واقع در شمال میانمار در برابر ماموران پلیس ضدشورش زانو زد تا از آن ها بخواهد به سوی معترضان به کودتای ماه گذشته در این کشور تیراندازی نکنند.

(ویدئو) زانو زدن یک راهبه در مقابل ماموران در میانمار

به گزارش خبرنگاران، این زن 45 ساله که نام او آن روزا نوتاونگ گزارش شده است ماه گذشته نیز در جریان سرکوب اعتراض ها در میانمار در برابر ماموران پلیس زانو زده بود. در تصاویری که از رویداد های روز دوشنبه در شهر میتکینا منتشر شده است این راهبه در حال زانو زدن در برابر چند مامور دیده می گردد. در این تصاویر به نظر می رسد که این زن در حال مصاحبه با مامورانی است که دو نفر از آن ها نیز در برابر او زانو زده اند.

آن روزا نوتاونگ گفته است که هنگام زانو زدن در برابر ماموران از آن ها خواسته است که از تیراندازی به سوی معترضان و بازداشت یا ضرب و جرح آن ها خودداری نمایند. او همچنین از ماموران خواست تا به جای تیراندازی به سوی تظاهرنمایندگان او را بکشند.

ماموران پلیس ضدشورش با این حال لحظاتی بعد در حالی که آن روزا نوتاونگ همچنان در برابر آن ها زانو زده بود به سوی معترضان تیراندازی کردند. بنا به گزارش ها دو نفر از تظاهرنمایندگان روز دوشنبه در شهر مینکینا کشته شدند.

از زمان کودتای نظامیان علیه دولت تحت رهبری آنگ سان سوچی در میانمار تا به امروز دستکم 60 نفر از معترضان کشته شده اند. این در حالی است که مقامات میانمار نزدیک به دو هزار نفر را نیز بازداشت نموده اند.

منبع: فرارو
انتشار: 21 فروردین 1400 بروزرسانی: 21 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 899

به "(ویدئو) زانو زدن یک راهبه در مقابل ماموران در میانمار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) زانو زدن یک راهبه در مقابل ماموران در میانمار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید