وزنه برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر، مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می دهیم

به گزارش سفر به هند، با وجود اینکه یک ماه از برگزاری مسابقات وزنه برداری گزینشی المپیک جام فجر می گذرد اما وزنه برداران همچنان در انتظار دریافت جایزه دلاری خود هستند.

وزنه برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر، مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می دهیم

به گزارش خبرنگاران، مسابقات وزنه برداری جام فجر که انتخابی المپیک 2020 نیز بود، یک ماه پیش برگزار گردید. این مسابقات دارای جایزه 20 هزار دلاری بود که قرار بود به شش نفر برتر مسابقات اهدا گردد.

جایزه نفرات اول تا ششم به ترتیب 6000، 5000، 4000، 2500، 1500 و 1000 دلار بود.

علی داودی، سیمون مارتیروسیان از ارمنستان، صفا الجومالی از عراق، یولی ایراوان از اندونزی، یاندر بیتولا از بلغارستان و حسین سلطانی از ایران باید جایزه دلاری دریافت می کردند اما پس از سرانجام مسابقات دست خالی به خانه بازگشتند.

فدراسیون اعلام نموده بود جایزه ها را بعدا پرداخت می نماید اما با وجود گذشت یک ماه از سرانجام مسابقات، وزنه برداران هنوز در انتظار دریافت جایزه دلاری خود هستند.

سیمون مارتیروسیان ارمنی که قهرمان دنیا و نایب قهرمان المپیک است و باید 5000 دلار دریافت کند به خبرنگاران گفت: من هنوز جایزه خود را دریافت ننموده ام چون گفتند بعدا جایزه را پرداخت می نمایند.

پرداخت جایزه دو وزنه بردار ایرانی به راحتی امکان پذیر است چون آنها در دسترس هستند. برای پرداخت جوایز خارجی ها نیز با وجود اینکه ایران در تحریم به سر می برد اما در همین شرایط تحریم هم از کانال های مختلفی، مبادلات دلاری انجام پذیر است.

یکی از کانال ها صرافی هاست که سال ها در شرایط تحریم حتی رقم های سنگینی را حواله می نمایند. کانال دیگر، خود بانک مرکزی است که می تواند در خصوص واریز جوایز خارجی ها یاری کند همان طور که مشکل پرداخت حقوق استراماچونی، سرمربی پیشین استقلال را حل کرد. اگر فدراسیون نخواهد از این طریق اقدام کند می تواند به صورت نقدی و در خلال مسابقات گزینشی المپیک پیش رو جوایز را پرداخت کند.

پرداخت جوایز دلاری تعهدی است که فدراسیون موظف به انجام آن است و چه بهتر که هر چه زودتر با وزنه برداران تسویه حساب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 185

به "وزنه برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر، مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزنه برداران همچنان منتظر جایزه دلاری جام فجر، مارتیروسیان: ایران گفت جایزه را بعدا می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید