طرفداران به استادیوم های اروپا بازمی گردند

به گزارش سفر به هند، یوفا رسماً مجوز بازگشت تماشاگران به استادیوم های فوتبال را با مجوز مقامات محلی و به صورت جزئی صادر کرد.

طرفداران به استادیوم های اروپا بازمی گردند

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا لحظه آخری از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با صدور بیانیه ای بیان کرد که طرفداران فوتبال در کشورهای اروپایی می توانند به صورت محدود، در استادیوم ها حاضر شوند.

در بخشی از بیانیه یوفا آمده است: کمیته اجرایی یوفا امروز تصمیم گرفت که پس از اجرای پیروز آزمایشی سوپرجام فوتبال اروپا در بوداپست در روز 24 سپتامبر، مجوز بازگشت جزئی طرفداران را برای مسابقات یوفا با رعایت قوانین محلی صادر می نماید و این موضوع از بازی های ملی هفته آینده اجرا می گردد. تعداد طرفداران حداکثر 30 درصد گنجایش استادیوم است و طرفداران تیم های میهمان تا اطلاع بعدی اجازه ندارند در استادیوم حاضر شوند.

پذیرش طرفداران و محدودیت گنجایش، منوط به تصمیم مقامات محلی است. در مواردی که مقامات محلی اجازه این کار را نمی دهند، مسابقات یوفا با تماشاگر قابل انجام نیست و تنها در صورتی که حد معین شده توسط مقامات محلی کمتر نباشد، می توان محدودیت 30 درصد را مشاهده کرد. فاصله گذاری اجتماعی واجب برای تماشاگران واجب است و مراقبت های اضافه مانند زدن ماسک باید مطابق با قوانین محلی اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 587

به "طرفداران به استادیوم های اروپا بازمی گردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرفداران به استادیوم های اروپا بازمی گردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید