سکوت گواردیولا شکست!

به گزارش سفر به هند، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد در این لحظه به عملکرد تیمش افتخار می نماید.

سکوت گواردیولا شکست!

به گزارش ورزش سه، منچسترسیتی در شرایطی با قبول شکست 1-3 مقابل رئال مادرید از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان باز ماند که تا ثانیه های انتهای فاصله ای تا رسیدن به این موفقیت نداشت. حالا و در آستانه ملاقات در لیگ برتر مقابل نیوکاسل، پپ گواردیولا در نشست خبری حضور پیدا نموده و مدعی شد فصل بعد دوباره سیتی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان کوشش خواهد نمود.

پپ گواردیولا گفت: ما بعد از ملاقات مقابل رئال مادرید یکدیگر صحبت نکردیم. هیچ کلمه ای نمی تواند به آنچه همه ما احساس می کنیم یاری کند. فقط بحث زمان است، باید تا حد امکان خوب بخوابیم و به هدف بعدی فکر کنیم. فردا اولین روزی است که دوباره کنار هم هستیم. تا انتها دوران حضورم در سیتی، احتمالا این مقطع یکی از لحظاتی است که بسیار به حضور در این باشگاه و سازمان افتخار می کنم و تا آخرین روزی که اینجا هستیم با تمام توان کار خواهم کرد.

او ادامه داد: من به عنوان قهرمانی فکر نمی کنم، بلکه به نیوکاسل فکر نموده و روی تیم و ادی هاو تمرکز می کنم. ریکاوری نموده ایم، بهتر از دیروز هستیم و فردا بهتر از امروز خواهیم بود. این فوتبال است، ما دو هفته چالش برانگیز داریم و البته سرنوشت فصل در دستان خودمان است.

وی گفت: من می دانم بازیکنان در جلسات تمرینی و مسابقات چقدر متعهد خواهند بود و در این مورد شک ندارم. برای 89 دقیقه ما با یک گل پیش بوده و در آستانه رسیدن به فینال بودیم. رئال مادرید سال ها این کار را انجام داده است و با توجه به تاریخ این تیم، آن ها همواره به موفقیت باور دارند. بازیکنان بزرگ مانند آلفردو دی استفانو، فرانس پوشکاش، رائول، کریستیانو رونالدو و گونسالو ایگواین در ترکیب این تیم بوده و همه این مهاجمان می دانند که چه باید بنمایند.

او ادامه داد: آن ها به همین علت همواره تا انتها مبارزه می نمایند و این بخشی از تاکتیک رئال مادرید است. ما تا آنجا که ممکن است باید شرایط را مدیریت کنیم. می توانستیم بهتر باشیم، اما این کار آسان نیست. چون ما مقابل رئال مادرید بازی می کنیم و ممکن است فصل بعد مقابل بارسلونا این اتفاق رخ دهد.

احتمال فتح لیگ قهرمانان در فصول آینده: من نمی دانم. این سوالی است که نمی توانم به آن پاسخ دهم، زیرا فوتبال غیرقابل پیش بینی است. شیخ منصور این باشگاه را نخرید و روی این امکانات سال های اخیر سرمایه گذاری نکرد تا فقط قهرمان لیگ قهرمانان اروپا گردد. آن ها این کار را کردند تا در همه مسابقات حضور داشته باشند و رقابت نمایند. لیگ قهرمانان هدف اول و آخر است، ما می خواهیم آن را فتح کنیم، اما هیچ کس نمی داند که آیا این اتفاق رخ می دهد یا نه.

ما باید در همه مسابقات حضور داشته باشیم و این برای ما یک افتخار است، اما مردم قدر کوشش این باشگاه را نمی دانند. برای من فوق العاده فوق العاده است که دوباره در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشم و قدم هایی برای بهتر شدن و رقابت با یک تیم سرشناس در داخل و خارج از خانه بردارم. رئال مادرید لیاقت صعود را داشت و آن ها سزاوار این موفقیت هستند. ما تا جایی که ممکن است خوب بازی نموده و سعی می کنیم با همه تیم ها رقابت کنیم.

این برعکس آن چیزی است که مردم فکر می نمایند. مردم می گویند اگر این گروه از بازیکنان یا گواردیولا عنوانی را کسب ننمایند، شکست خورده اند، اما من کاملا مخالفم. ما می دانیم که رسیدن به این اهداف چقدر سخت است.

واکنش گواردیولا به ستاره های سیتی: بازیکنان من می خواستند در فینال بازی نمایند و من عملکرد تیم را مورد ستایش قرار می دهم. من به لیورپول و رئال مادرید تبریک می گویم و آن ها شایسته رسیدن به فینال هستند. فصل بعد کوشش می کنیم و اگر نتیجه نداد دوباره کوشش می کنیم.

من بازیکنان را قضاوت نمی کنم و آن ها باید خودشان این کار را انجام دهند، اما نظر من نسبت به آن ها تغییر نمی نماید، زیرا می دانم حضور در فینال چقدر سخت است. رئال مادرید لیاقت حضور در فینال را ندارد؟ اتلتیکو مادرید در نیمه دوم بازی بهتر از ما بازی کرد و اگر کمی خوش شانس تر بود به نیمه نهایی می رسید. من به آن ها نمی گویم این شکست را فراموش نمایند. هنوز هم من خاطره ملاقات مقابل تاتنهام در لیگ قهرمانان را در فکر دارم، یک اینچ فاصله برای رحیم برای گلزنی و بازی مقابل آژاکس. یک سرمربی اتفاقات خوب را به بازیکنان یادآوری می نماید و ما نیز به چنین کاری علاقمندیم. بردن جام ها خیلی خوب است، اما فصل بعد آن ها را فراموش می کنید و یک نام دیگر در فهرست برنده ها و بازنده ها وجود دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1426

به "سکوت گواردیولا شکست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سکوت گواردیولا شکست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید