همکاری تحقیقاتی دانشمندان چینی و آمریکایی درباره کرونا

به گزارش سفر به هند، علی رغم ادعای دونالد ترامپ مبنی بر عدم همکاری چین با کشورهای دیگر برای ریشه کن کردن ویروس کرونا، دانشمندان چینی و آمریکایی در حال همکاری هستند تا درباره منشأ این ویروس تحقیق نمایند.

همکاری تحقیقاتی دانشمندان چینی و آمریکایی درباره کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران ، ایان لیپکین مدیر مرکز سرایت و مصونیت در دانشگاه کلمبیا به فایننشیال تایمز گفت که با تیمی از محققان چینی کار می نماید تا معین گردد که آیا ویروس کرونا قبل از اینکه در ماه دسامبر در ووهان کشف گردد در مناطق دیگر چین مشاهده شده است یا نه؟

این تحقیقات از یاری مرکز کنترل و پیشگیری امراض چین برخوردار است.

لیپکین که پیش از این روی ویروس های مرس (2012) و سارس (2003) کار نموده گفت: مرکز کنترل و پیشگیری امراض چین علاقه مند است تا حدی که می تواند درباره ریشه های اینگونه ویروس دانش به دست بیاورد.

پرفسور لیپکین از زمانی که به آزمایش گیری سریع برای ویروس سارس در سال 2003 یاری کرد، رابطه پایداری با مقامات چینی برقرار نموده است و اوایل امسال میلادی از چین ملاقات کرد تا درباره بیماری کووید-19 بحث کند.

لو جیهای استاد دانشکده بهداشت عمومی در دانشگاه سان یت سن چین به فایننشیال تایمز گفته که مرکز کنترل و پیشگیری امراض چین، لیپکنین را با بیمارستان ها و شعب این مرکز در سرتاسر چین مرتبط نموده تا به نمونه خون های گرفته شده از بیماران دسترسی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 319

به "همکاری تحقیقاتی دانشمندان چینی و آمریکایی درباره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری تحقیقاتی دانشمندان چینی و آمریکایی درباره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید