هشدار ستاد مدیریت بحران جیرفت، مردم از حریم رودخانه ها دور شوند

به گزارش سفر به هند، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت هشدار داد: مردم از رفتن به حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری نمایند.

هشدار ستاد مدیریت بحران جیرفت، مردم از حریم رودخانه ها دور شوند

جهت دریافت خدمات اجرای سقف روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگار ، ابوذر عطاپور وزیری فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان جیرفت گفت: بر اساس گزارشات سازمان هواشناسی از امروز شاهد بارش باران در شهرستان جیرفت هستیم لذا مردم باید جوانب احتیاط را رعایت نمایند.

او اضافه کرد: با توجه به هشدار های هواشناسی مبنی بر بارش باران و جاری شدن سیلاب، شهروندان و عشایر از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه ها خودداری نمایند.

عطاپور وزیری از آماده باش ستاد مدیریت بحران جیرفت اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به احتمال بروز سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با پیغامد های آبگرفتگی و سیلاب احتمالی آماده هستند.

او گفت: بر اساس پیش بینی هواشناسی مبنی بر وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر در شهرستان طی 3 روز آینده، تمامی مسئولان دستگاه های عضو ستاد مدیریت بحران این شهرستان برای مقابله با پیغامد های آبگرفتگی و سیلاب احتمالی در آمادگی کامل هستند.

عطاپور وزیری بیان داشت: با توجه به وقوع سیل، کشاورزان، دامداران و عشایر هشدار های هواشناسی را جدی بگیرند و به منظور پیشگیری و کاهش خطرات از تردد و چرای دام در بستر و حریم رودخانه و مسیل ها خودداری نمایند.

انتای پیغام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 161

به "هشدار ستاد مدیریت بحران جیرفت، مردم از حریم رودخانه ها دور شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار ستاد مدیریت بحران جیرفت، مردم از حریم رودخانه ها دور شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید