نقشه گوگل به روز رسانی شد ، امکان تعیین کردن رویدادهای مهم و اشتراک گذاری با دیگران

به گزارش سفر به هند، نقشه گوگل امکانی نو را فراهم نموده که به وسیله آن می توانید یک رویداد عمومی را به نقشه افزوده و افراد مختلف را به رویدادی عمومی دعوت کنید.

نقشه گوگل به روز رسانی شد ، امکان تعیین کردن رویدادهای مهم و اشتراک گذاری با دیگران

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این ویژگی نو هنوز برای همه کاربران اندروید در دسترس نیست اما برای بعضی از کاربران اندروید به شکل آزمایشی در دسترس است.

نقشه های گوگل را می توان از محبوب ترین سرویس های گوگل دانست. درواقع این سرویس از دید بسیاری از کاربران بسیار کاربردی و مجذوب نماینده است و به وسیله این سرویس می توانند مسائل مسیریابی و ... خود را به سرعت حل نمایند.

اما گوگل در خصوص نقشه نو خود اعلام نموده که این ویژگی فعلا موقتی است و ممکن است در دسترس بعضی کاربران نباشد. با این وجود نگاهی به نظر می رسد کار با این ویژگی نو بسیار ساده و بدون مشکل است. تنها کافیست رویداد مورد نظر را در دستگاه اندرویدی خود افزوده و روی گزینه افزودن یک رویداد عمومی + ضربه بزنید.

افزون بر این شما می توانید با ضربه زدن روی نقشه جزئیات رویداد خود را ویرایش کنید یا آن را حذف کنید. شما می توانید عکس ها، تاریخ و زمان و نوع رویداد مورد نظر خود را به نقشه اضافه کنید.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1532

به "نقشه گوگل به روز رسانی شد ، امکان تعیین کردن رویدادهای مهم و اشتراک گذاری با دیگران" امتیاز دهید

1 کاربر به "نقشه گوگل به روز رسانی شد ، امکان تعیین کردن رویدادهای مهم و اشتراک گذاری با دیگران" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقشه گوگل به روز رسانی شد ، امکان تعیین کردن رویدادهای مهم و اشتراک گذاری با دیگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید