پورشه پانامرا تازه معرفی گردید، عکس

به گزارش سفر به هند، دیجیاتو نوشت: نسل سوم سدان لوکس پورشه پانامرا با طیف گسترده تری از امکانات دیجیتال، طراحی تازه و تعادل بین قدرت و راحتی معرفی گردید.

پورشه پانامرا تازه معرفی گردید، عکس

نسل سوم سدان لوکس پورشه پانامرا با طیف گسترده تری از امکانات دیجیتال، طراحی تازه و تعادل بین قدرت و راحتی معرفی گردید.

پورشه در پاسخ به تقاضای بالا برای پیشرانه های هیبریدی، پانامرا را با چهار پیشرانه کارآمد E-Hybrid عرضه می نماید. پانامرا توربو E-Hybrid اولین نسخه قابل عرضه در بازار است. این پیشرانه از یک موتور 4 لیتری V8 توربو و یک موتور برقی با توان 140 کیلووات تشکیل شده است. توان کلی این سیستم به 500 کیلووات و گشتاور کلی آن به 930 نیوتن متر می رسد. پورشه موتور برقی را در جعبه دنده 8 سرعته دوکلاچه PDK ادغام نموده و درنتیجه وزن خودرو را در حدود 5 کیلوگرم کاهش داده است.

شتاب صفر تا صد این نسخه 3.2 ثانیه و نهایت سرعت آن 315 کیلومتر بر ساعت است. باتری 25.9 کیلووات ساعت این مدل برد حرکتی برقی 91 کیلومتر را فراهم می نماید. شارژر داخلی 11 کیلوواتی AC زمان شارژ را در ایستگاه های شارژ مناسب به 2 ساعت و 39 دقیقه کاهش می دهد.

مشخصات فنی پورشه پانامرا تازه

تیپ های پانامرا و پانامرا 4 نیز در هنگام عرضه در دسترس خواهند بود. موتور 2.9 لیتری V6 توربو آن ها اکنون توان 260 کیلووات و گشتاور 500 نیوتن متر فراوری می نماید که در مقایسه با نسل قبلی 17 کیلووات و 50 نیوتن متر افزایش یافته است. این شتاب 0 تا 100 پانامرا را به 5.1 ثانیه کاهش داده و نهایت سرعت آن را به 272 کیلومتر بر ساعت می رساند. شتاب صفر تا صد پانامرا 4 تمام چرخ محرک تازه 4.8 ثانیه و نهایت سرعت آن 270 کیلومتر بر ساعت است. طول پانامرا تازه 5.05 متر، عرض آن 1.93 متر و ارتفاع آن 1.42 متر است.

کابین تعادل خوبی بین کنترل های دیجیتال و آنالوگ برقرار نموده است. اهرم انتخابگر دنده در سمت راست فرمان واقع شده است. سوئیچ حالت های رانندگی نرمال، اسپرت و اسپرت پلاس به طور مستقیم در دسترس راننده قرار دارند. نمایشگر 10.9 اینچی مقابل سرنشین جلو اطلاعات عملکرد خودرو را نمایش می دهد و امکان استفاده از سیستم تفریح را فراهم می نماید.

این مدل از اپل کارپلی و اندروید اتو برای بهبود تجربه رانندگی پشتیبانی می نماید. عملنمودهایی مانند تهویه مطبوع، ماساژور صندلی و نورپردازی محیطی را می توان به طور مستقیم به وسیله اپل کارپلی یا دستیار صوتی سیری کنترل کرد.

دستیار کنترل سرعت فعال استاندارد با سیستم تشخیص علائم هدایت تعامل دارد. اگر این سیستم فعال باشد، سرعت پانامرا به طور اتوماتیک از حد مجاز بیشتر نخواهد شد. بعلاوه در هنگام پارک اتوماتیک، نیازی به حضور راننده در خودرو نیست. با قابلیت تازه دستیار پارک از راه دور می توان فرایند پارک کردن را به وسیله گوشی هوشمند کنترل کرد.

قیمت و زمان عرضه مدل تازه پورشه

در آلمان، پورشه نسل تازه پانامرا را با قیمت 107,800 و پانامرا 4 را با قیمت 111,900 یورو عرضه می نماید. قیمت پانامرا توربو E-Hybrid از 192,500 یورو شروع می گردد. تحویل پورشه پانامرا تازه که در کارخانه لایپزیگ فراوری می گردد، از مارس 2024 شروع خواهد شد.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 آذر 1402 بروزرسانی: 5 آذر 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1654

به "پورشه پانامرا تازه معرفی گردید، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورشه پانامرا تازه معرفی گردید، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید