نباید زیر بار حرف زور AFC برویم، ایران امن ترین کشور منطقه است

به گزارش سفر به هند، مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: معتقدم باید محکم پای دریافت حق مان از فوتبال آسیا بایستیم و اگر این حق محقق نشد، باید از حضور در لیگ قهرمانان آسیا انصراف داد.

نباید زیر بار حرف زور AFC برویم، ایران امن ترین کشور منطقه است

به گزارش، سید کاظم اولیایی گفت: الان زمان وفاق ملی برای احقاق حق فوتبال باشگاهی از آسیا است. باید اختلافات رنگی و جناحی را کنار گذاشت و به جای تاختن به یکدیگر و تسویه حساب های شخصی، به فکر یافتن راهی برای نجات از این بحران بود.

وی بیان داشت: مطالبه گری ما از کشور کویت است. کویتی که در زمان جنگ با صدام ما تنها کشوری بودیم که از آن ها حمایت کردیم و به پناه جویان شان پناه دادیم. کویتی ها بهتر از همه جهان می دانند ایران چقدر امن است و ما انتظار نداشتیم آن ها این آتش را روشن نمایند.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال توضیح داد: حق ما حضور در لیگ آسیا و حق بالاترمان بازی کردن در کشور خودمان است و هرگز نباید اجازه داد که این حق مسلم را از ما سلب نمایند. اگر امروز زیر بار این تصمیم بریم، فردا تیم ملی ما را از میزبانی محروم می نمایند و پس فردا به سراغ سایر رشته های ورزشی می آیند.

اولیایی تاکید نمود: فوتبال مقوله ای بسیار مهم در جهان است، اما آنقدر ارزش ندارد که به خاطر آن خفت بپذیریم و امنیت ملی کشورمان را زیر سئوال ببریم. باید از همین الان همه مدیران ورزش کشور دست به کار شوند تا از این بحران خارج شویم و اگر نشد به نظر من هر چهار تیم باید با هم از حضور در این مسابقات انصراف دهند تا عزت و شرف کشورمان حفظ گردد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد اظهارات هوشنگ نصیرزاده بیان داشت: از اظهارات او تعجب می کنم. چطور وقتی هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده نصیرزاده حکمش را هم صادر می نماید تا موج نا امیدی در مردم بیفتد. نصیرزاده مدیر پخته ای است و نباید هیجان زده اظهار نظر کند و اجازه دهد مقامات ورزش کشور در آرامش بتوانند اوضاع را کنترل نمایند.

وی اضافه نمود: ایران همیشه جزو بهترین میزبانان ورزشی بوده و بار ها پیش آمده که حتی کشتی گیران خود کشور آمریکا هم به راحتی به ایران آمده، مسابقه داده و با امنیت خاطر ایران را ترک کردند و حتی برخی از آن ها بعدا به عنوان توریست به کشور ما بازگشتند. ایران امن ترین کشور منطقه است و باید کشور های دیگر هم به صحت این ادعای ما باور داشته باشند.

اولیایی در سرانجام با انتقاد از فیفا بیان داشت: فیفا هم باید در این خصوص ورود کند. فیفا که یک انجیو غیر وابسته به هر دولت و سیاستی است و شعار آن جدا سازی سیاست از فوتبال است، نباید اجازه اینچنین تصمیم گیری های سیاسی را در فوتبال بدهد.

منبع: مهر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 96

به "نباید زیر بار حرف زور AFC برویم، ایران امن ترین کشور منطقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید زیر بار حرف زور AFC برویم، ایران امن ترین کشور منطقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید