مهدی خانی: فردا تست پزشکی می دهم و بعد می توانم با پرسپولیس قرارداد ببندم، از اعتماد گل محمدی تشکر می کنم

به گزارش سفر به هند، مهاجم واراژدین کرواسی گفت که در صورت قبولی در تست پزشکی، مسئله ای برای امضای قرارداد با پرسپولیس ندارد و امیدوار است پاسخ اعتماد سرمربی سرخپوشان را بدهد.

مهدی خانی: فردا تست پزشکی می دهم و بعد می توانم با پرسپولیس قرارداد ببندم، از اعتماد گل محمدی تشکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدی خانی پس از انتها مذاکراتش با مسئولان باشگاه پرسپولیس در ساختمان این باشگاه، در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر مذاکرات خوبی با سمیعی داشتیم. به امید خدا فردا (سه شنبه) کارهای تست پزشکی را انجام می دهم و پس از آن می توانیم قرارداد را ببندیم.

وی درباره شرایط صدور رضایتنامه خودش شرح داد: باشگاه های پرسپولیس و واراژدین کرواسی در ارتباط هستند و به توافقاتی هم رسیدند تا این انتقال انجام شود.

مهاجم فعلی واراژدین کرواسی در پاسخ به این پرسش که آیا باید او را پرسپولیسی دانست یا خیر، اظهار داشت: ان شاءالله به امید خدا.

مهدی خانی درخصوص مدت قراردادش با باشگاه پرسپولیس بیان نمود: فردا مشخص می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

وی در مورد همکاری با یحیی گل محمدی در پدیده مشهد گفت: در پدیده شاگرد آقا یحیی بودم و از او شناخت کافی دارم. از اعتماد گل محمدی تشکر می کنم. امیدوارم برای پرسپولیس مثمرثمر باشم و پاسخ اعتمادش را بدهم.

مهاجم مورد نظر باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که چه اهدافی را در این باشگاه دنبال می کند، گفت: پرسپولیس قهرمان چهار سال اخیر ایران است و دو سال به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیده است. چیزی جز قهرمانی، مجموعه پرسپولیس را راضی نمی کند و به امید خدا برای قهرمانی آسیا و لیگ برتر تلاش می کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 672

به "مهدی خانی: فردا تست پزشکی می دهم و بعد می توانم با پرسپولیس قرارداد ببندم، از اعتماد گل محمدی تشکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی خانی: فردا تست پزشکی می دهم و بعد می توانم با پرسپولیس قرارداد ببندم، از اعتماد گل محمدی تشکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید