مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

به گزارش سفر به هند، وقتی بحث از بازسازی آشپزخانه باشد، تنها در مورد تعویض شیرآلات صحبت نمی کنیم. بازسازی فرصتی عالی برای شما است تا علاوه بر تعمیر بخش های خراب، بتوانید با طراحی دکوراسیون حرفه ای، چهره ای جدید به آشپزخانه و خانه خود بدهید.

مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

پس اگر دکوراسیون آشپزخانه تان قدیمی شده و احتیاج به تعمیرات اساسی دارد، حتما در سریع ترین زمان ممکن برای بازسازی آن اقدام کنید تا مشکلات فنی آن رفع شده و شما بتوانید ساعات زیادی را با آرامش فکری در آنجا سپری کنید.

چیدمان نامرتب و درهم کابینت ها و عدم هماهنگی بین رنگ ها می تواند فضای آشپزخانه تان را کوچک تر از آن چیزی که هست نشان دهد. یکی از مناسب ترین و ارزان ترین راه ها در زمان بازسازی آشپزخانه برای ایجاد تغییرات زیاد، رنگ کردن دیوارها و تغییر رنگ کابینت ها است. رنگ هزینه چندانی ندارد و در مقابل تغییرات چشم گیر و شگفت انگیزی می تواند در فضا به وجود بیاورد.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، جزیره به یک کابینت یا مجموعه ای از کابینت ها گفته می شود که با دیگر کابینت های آشپزخانه تماسی ندارند و عموما در مرکز آشپزخانه قرار دارند. طراحی جزیره طوری انجام می شود که در عین جدا بودن، یکپارچگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه حفظ شود. طراحی جزیره در زمان بازسازی آشپزخانه می تواند به صورتی انجام شود که در دو طرف آن برای قرار دادن وسایل کوچک مثل ظروف دکوراتیو کوچک هم فضا وجود داشته باشد.

منبع مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1250

به "مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی آشپزخانه به بهترین شکل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید